Sunday, July 10, 2011

My BEEE ! miss u damn much!!!

Mode: dia x de, aku duk umah jerk! siyes aku x dating ngan yg laen okeh!

Weekend nieh, dia tinggalkan aku! eh, sampai ht eh! dah la u x bg optimus prime temankan i kat cini.....jealous eh dgn optimus? elelele!! uhuk!!
Dah lama rs'y aku x naek bas....& rs teruja@bosan@ mcm2 melanda diri bila terpaksa rela naek bas balik umah.....my bumbleBEE pulang ke kampung! adik aku bawak...aku x folo, psl baju x habes mendobi lagi & nk merehatkan badan utk o/station lagi next week! berkira2 jugak nk folo adik aku balik, tp mmg rs'y aku akan flat giler klu forcing jugak myself to go back home! hurm, so, duk diam2 kat umah jela.....
Igt adik aku tinggalkan 125z dia kat aku, rp'y dia tgglkan ex5 sahaja! hampeh, terus mati angan2 aku nk rempit ke klang jumpa akak aku jab! nk suh aku bawak moto slow, x mo ah! huhu......so, aku ke alamanda jerk la....envy plak tgk anak buah aku hr2 sopping mopping! hamboih2.....org br dapat gj la katekan...ayat x boley blah bila dia msg aku ajak p makan malam...siap sound, "tolong bwk kat tempat mahal2 sket ok, hr ni da dapat gaji"....hurm, sabojela aku mmbc'y! sO, da sampai alamanda, hajat asal nk windows2 jerk.....tp ader jugakla yg terbeli! tu pOwn da penat bergaduh dgn kawarasan akal fikiran! & paling x tahan aku beli buah pebret aku.....

yummy!!!!

aku beli durian & aku balik naek bas! it's sound great rite!!! hadOi! tau sbb aper aku beli? it's buy 1 free 1!! haha....2 kali aku round area situ, x boley blah, beli gak! huhu....dgn tekak yg dah sedia sakit, mmg mencari nahas ler gamak'y!! & nk tido mula la rs x best! adeh, risau plak.....nk jalan jauh next week, x sehat plak! moga Tuhan jauh'n!!
1st time aku naek bas kat sini! agak menguji kesabaran gak nk tunggu! pastu, da naek bas, driver bas tuh boley baca kot muka mengong aku! siap tye, "x pernah naek bas ke?" haha..lawakla...siyes, aku x pandai control my face emotion! ahaks!! pastu dia tegur, bau durian la....tau x forbidden bwk durian naek bas....dgn slumber aku jawab, "malam x pe kot"....haha.....pengalaman mendewasakan! haisy!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...