Saturday, September 15, 2012

The Blessing of Syawal

Mode: Alhamdulillah, kiter berkesempatan lagi bersama-sama menyambut Hari Kemenangan.

Tahun ni, aku masih berkesempatan wat kuih ry wajib..which is pebret mak & abah! pebret aku? tolak tepi jauh2! ms sgt limited! kemain pesan ngan mak & ahkak, malam ry x mo buat pape, sekali kul 2pg br nk tido!    phew~goal is not achieved yet! kiter cuba lagi tahun depan yeah! but for sure, thn depan kne set the goal alone psl memasing g beraya umah mentua! haisyyyy....

Cornflakes Madu...fav. Abah
Fav. mak? ohmai, aku x snap plak! by the way, it's was Biskut Arab....2-2 paling senang nk wat! there's a list yg aku x sempat nk wat...tahun ni tambah lg 1 kek, aku wat kek marble! sori to say, penat aku carik all the pic, tp x de....ker aku x snap! huhu.....menu lain yg aku wat is triffle....(also x snap)...

Umah mak, as usual, sanak-saudara comes all over the world state! sampaikan jiran2 kagum ke hape ntah psl umah x henti-henti org dtg...myBro yg beraya sini thn ni pOwn ckp benda yg sm....haaaa, br tau mcm mn aku ngan mak melayan tetamu klu durg blk umh mentua! phew~ fengsan + tired! tp, happy jumpa sanak-saudara...ehe~


Pg ry mmg sebOk x terkata! mmg x dan nk manja2 kan kete...aku wat bodo jer......sekali kua umah....taraaaa! myCar dah berkilat2 myBro basuhkan! wah3x! i lap u lahhhh abg! huhu....eh, 125z nieh dah tinggal kenangan.....14 sept 2012, my Lil bro msg, kater moto dia da hilang! cian adik!!! saba eh dik.....bukan rezeki! ni kete yg muat park dalam! sape balik lambat, sila park lua.maseh!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...