Tuesday, March 26, 2013

S.H.E

Mode: I can share apapa sahaja wit HER

Alhamdulillah! She is one of the great gift from Allah! kinda, diantara harta berharga yg aku paling sayangggg.....
"Sayang apa khabar dgnmu.....
di sini ku merindukan kamu.....
ku harap cintamu takkan berubah...."

The so5  kekadang sgt poyo! is it including me? huhu....tetiba nk cakap diri sendiri poyo apa kes? ko paham?? bg aku, beliau ini lebihhh kan sibling yg paling kecik a.k.a adik aku! but know wut, bila adik aku kt kg, adik aku plak cakap....beliau ini melebihkan aku! & terkadang, aku dgn adik sependapat bahawa beliau melebihkan abg aku....& kadang2 jugak aku rasa beliau ini melebihkan kakak2 aku...haihhhhhh...ni apa kes ni....yela, aku ada depan mata, beliau still lagi teringat kakak2 aku yg x de depan mata! hangin hokeh!!! tau la aku ank pompuan yg palingggg x ghajinnn! haha....it's my bad!!

Ok lah.....bila di buat rumusan, sebenarnya beliau sayanggg semua! sama rata....cuma these so5 jer hover....eh2, so5 nieh aper??? kemonlahhh...it's stand for sibling of five....! ok, gimme five!

Actually beliau.... S.H.E....HER....yg aku maksudkan tiada lain dan tiada bukan...dialah, my Mom....my bestie.....& my everythingssss...

Siapa pun aku....apa pun yg aku buat, dialah 1st person yg berdiri di belakang aku! Actually mom, your daughter terasa nk singing2 lagu wanita by KRU for u~kikiki....i really mean it!

Im wondering, mcm mn my mom can bear me? i am the very very stubborn okeh! but, when we share everythings that happend in our life to her, & she let we do everythings that we love to do....so, wut else i want to complain to our CREATOR?
Instead of being single like me, how can those single people out there keep complaining that they r lonely? & there's no one care about them?
Can't u see that Allah Maha Adil? juz look around us.....ada yg x kawen lg, but Allah kurniakan family y sgt lovely! ada yg x ada anak lagi, but Allah give her a husband to accompany! oh, wow!! all the things happend, bukan happend saje2! Allah dah planed well!

& so me!!! i am juz fine with wut i have now! i lost something, and yet, Allah gimme something better! & so u!!! bagi aku, masa ni lah aku nk bagi as much as i can to my lovely mom & dad! Allah sajer bg masa sementara aku single nieh laaa nk buat yg terbaik utk mereka! wut if, aku x sempat nk kawen...x sempat nk ader anak!!! aku cuba kejar redha dari my mom....sebab, redha Allah terletak pada redha seorang ibu!

....& when my mom redha with me, means Allah is blessing me!!! Masya Allah....adakah aku telah mendapat pengiktirafan itu my dearly Mommyyyyyyy! hurm2x! im not the best, but i keep trying mOm! i keep try to be the best!
So people, keep asking your mom, r they satisfied with wut we do for her?



Apa pun, bila aku rasa, no one can understand me....but Allah send my mom beside me to hear & give her permission & opinion! TQ Allah!!!

Mom, i knw u love me........lebih baik.....lebih banyakkkk.....lebih lebihhhhh dari apa yg ada di bawah ini >>




>>






>>








                                                        >>









                                                           >>

























>>








>>

HIHI....tomeyyyyy


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...