Wednesday, June 15, 2016

Sambal Bilis Sedap Kebaboom

Mode: Korang sahur lauk apa?

Bersempena bulan poser & mungkin bulan-bulan seterusnya, open for order...huhu
Eh, korang sahur hari-hari ok ker? ada selera??
Aku pepagi siap ratah2 lauk lagi...
Lauk apa tuh?
Nieh lauk org x brp ghajin...
Meh la aku belanjer gambaw!




 

Nyumsss


Mehla aku blanjer pic lagi....
Asalnya mak aku sajer2 buat...
Ada akak opis aku suh buatkan utk stok poser dia...
Then....alhamdulillah permintaan ada...sedap dia kebaboom lah katekan :D











 

Ni semua org order!
Org putrajaya yg malu2 nk COD, boley beli sendiri kat Pasar Presint 8...
Klu malu lagi, mai2 boley order by pos...



Ni org order by pos...

By now dah selamat sampai
Kemaman
Jengka
PJ
Mentakab
Seremban

Ready to take off by this evening in syaa Allah:
Labuan
Penang
Kedah
UM


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...