Tuesday, April 19, 2011

I'm Lost!!!

Mode: Apsal la aku hr nieh??

Hr ini hari kedua utk minggu ini....isnin.....& of coz monday blues.....& seperti hr2 isnin yg laen, tabii pada pagi isnin adalah mencari alasan utk tidak pergi keje......penat giler tunggu hari sabtu ahad tiba...tp kenapakah amat sekejab ku rasakan hari sabtu & ahad itu? adeh~pegi keje hr nieh, perjalanan jauh sikit....hr isnin, igt nak poser...tp aku salahkan setan2 laknatullah..sebab igt'n aku ns lemak sambal best kt simpang umah akak aku....pastu, pg td, tgk gerai tu tutup!! uhh, pembaziran sungguh...dia x tau ker aku balik saner nk makan ns lemak? then singgah kat tempat biaser, igt nk beli ns lemak, utk dak2 opis sekali...sampai gerai tuh, duk sebOk mencongak2 berapa nk order, sekali da abes....huhu~kan Tuhan da byr cash kat aku....ikut sgt hasutan setan tuh~sampai opis, hr nieh jd operator tepon...penat jawab call...ni semua spammer punya angkara...amat marah nieh!!! pastu mcm biaser aircond sejuk giler...habes dah aku rs sakit2 badan aku nieh...bisa2 plak sampai masuk2 tulang kesejukan aircond tuh....nieh aku cakap siyes taw..bukan maen2..mmg rs nk call mak jer...nk nangis guling2 sebab sakittt!!! (amacam, rs aku sgt ngada-ngada x)....td kat pakcik tuh, aku beli kueh sahaja..tu pOwn otw td ms drive nk g keje, da sebat beberapa biji kueh...disebabkan hujan sepanjang jalan..& mata yg rs berat betul!!! so, aku kene mengunyah utk menghilang'n rasa2 itu....tp siyes sampai opis, rs x larat giler...adeh~dasat betul rs ini....then lunch time aku tido....igt x nak makan r.....sbb perut x rs lapa time2 badan x sedap nieh...tp kawan aku yg turun cafe, sgt baek hati lak tye nk pape x...serta-merta otak berfikir...mee hoon ok gak...klu amek mee, angin, takut tambah sakit lak badan.....so, kul 3 lebey aku melantak mee hoon.....disamping rs badan yg x best+kenyang tahap gaban+aircond yg sejuk giler....x de lain yg aku pk selain nk balik cepat!!!! siyes da x boley blah....tp dalam pada x ok tuh, alhamdulillah, sempat lagi solve 1  poblem keje aku...hehe...amat suker.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...