Wednesday, April 4, 2012

On going~

Mode: Ikut hati mati, ikut rasa binasa

Aku nk tambah pepatah hitu.......ikut hati mati, ikut rasa binasa, tp klu aku x ikut hati, aku rs sakit hati...& klu aku x ikut rasa, jiwa aku binasa! boley tak bg ayat cenggini......

Aku adalah manusia biasa......guys, mark thiz word please! aku bukan malaikat! so, MESTI ada kekurangan pada diri aku kan......mesti terkadang aku juga akan marah! akan sentap-berentap2! akan berduka-kuciwa-lalala......heh, itu normal lahhhh, manusia biasakan.....kang klu graf perasaan aku mendatar sahaja, sumthing wrong lah pulak kan!
So, jgn nk heran klu tetiba aku yg sopan-santun-lemah-lembut (sila baca dalam versi terbalik) seperti ala2 sizuka nieh, tetiba jadi rasaksa ganas dalam citer otomen. Heh!! burOk sgt la pulop! x mo, x mo....cer byg aku jd giant sudah! (alang2 berat badan makin suka-suki nk naek.....haisyyyy #tensimaknak!!!! workout tidak berjaya gamak'y......makin ke kanan ader lahh jarum timbang tuh). Inilah akibat amalan hidup aku yg bila-tension-aku-makannnnn! haa, amek!!!
Dah nama'y pompuan......so, x yah nk heran lah tetiba aku senyum, tetiba aku gelak-guling2...atau tetiba aku nk nanges 2-3 baldi plak kan! ape ader hal? cer suh pakcik google citer psl pompuan, mesti dia pOwn mengiakan apa yg aku tulis ni....hape, hengat aku tulis tanpa fakta? igt semua auta???
Sama jugak keadaan'y.....bila terkdg, aku nieh bercakap mcm x reti nk stop.....or else, tetiba aku suka-suki x nak cakap! haih, kan lebih elok diam dr berkata2! kemonlah, aku nk berubah jd bahekkk nieh...tahu dop? bukan senang nk lentur lidah yg dah keras ni dr kurang mengeluarkan kata2 keji........susah tahuuuu! so, x yah nk pk sesukahati! wat tanggapan yg tidak relevan! uhhhh, "saya bantah yang Arif! Pihak pendakwaraya berhujah tanpa fakta"
Start ht rasa x best......start dari saat jiwa berdukalara......aku da start filtering..... so far, dah beberapa org yg dalam frenlist my social network yg aku dah buang! eh, aku x lah KEJAM  sgt sampai nk remove fren! aper celop!!! igt nieh zaman skool ker nk unfren2.....cett~poodah! #xkosermaknaklayan!
Bukan hape, try to think +ve sebenar'y......at least, tanpa aku unfren durg, boley jugak durg baca2 apa2 yg aku share~mn tau, dgn sound2 direct yg aku bg kat wall, buat mereka berfikir secara matang barangkali....who knows rite? tu pOwn, klu durg bacalahhhh.....klu x baca, ader aku kesah?
So, sesaper yg aku rs buat moral+jiwaraga+ketabahan aku down, dgn layanan kelas pertama, aku dah unsubcribe kan post2 depa dr menyemak kat Home aku! so, skrg, dah boley bernafas dgn tenang! x yah dah bernafas mcm lembu nk kene sembelih.....so, kat Home, semua update2 pasal yg aku suka sahaja! masehhh



*aku adalah diri aku.....jgn expect aku bahek sgtttt! kerana aku hanyaaaa manusia biasa.....yg x boley lari dari melakukan kesilapan! cuma, aku sdg berusaha utk menjadi bahekkkk2 sahaja.....& jgn sampai aku mark anybody! pasal once aku dah mark, mmg senapang patah hinggap kat kepala lah gamak'y! x pown, pelempang bertubi2 di pipi! huuuu, ganas kot~ hew hew hew

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...