Thursday, July 12, 2012

Azam bukan nama orang

Mode: Mesej Ustaz tuh buat hati ni tambah sedih!

Alhamdulillah, Allah masih berikan masa utk aku terus hidup di muka bumi ini......sekarang dah masuk bulan Julai.....atau pun bulan sya'ban dalam kalendar islam...pejam-celik-pejam celik, dah lebih setengah tahun dah kiter lalui utk tahun 2012 kan.....azam yg panjang berjela awal tahun hr tuh, aper cer? huhu....aptb! aku yg dah kenal sgt dgn tabiat diri sendiri nieh, wat azam ciput jerk! pasal tau dah, x de'y sume'y tercapai.....Alhamdulillah, boley kata, apa yg aku azamkan dah tercapai! cuma 1 je belum lagi....& tadi tgk2 schedule utk ramadhan nieh...sume dah macam penuh jerk! mode:sedey lagik! Ustaz kater x boley pegi sorang2x! lagi la aku rasa nk meraung! sebab hati aku mcm dah terbang melayang! aku nak sgtttt pegi! tp tula, mcm N3 sebelum nieh, konon2 nak sgt, tp habuk pun tarak! ok, dah terkene batang hidung sendiri! padan muka aku!!!! okbai

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...