Friday, December 7, 2012

It's on our own

Mode: Viva Palestina. Alhamdulillah, mereka telah diiktiraf sbg sebuah negara......



Mungkin hati2 kita sgt keras, sehingga tidak mampu tersentuh dgn penderitaan mereka....atau mungkin kerana kita tidak merasa kepayahan mereka, kita hanya melihat dgn mata kasar, tetapi bukan dgn mata hati....sedikit pOwn tidak terkesan dgn apa yg mereka rasa....Allah hu Akbar!

Di saat ada yg cuba 'berjihad'.....dgn sekecil-kecil jihad....masih ada segelintir yg mempersenda? adakah dalam islam, kita dididik dgn cara sebegini...? dugaan umat akhir zaman....

Kenapa perlu boikot? knp boikot MCD? padahal brg2 yahudi yg laen byk lagi...x kesian ke kt pekerja2 MCD? nti durg x de keje.....

Duhai sahabat2 sekalian....kpd siapakah kebergantungan kita dalam mencari rezeki? bukankah Allah yg memberikan rezeki kpd kita....bukan MCD! knp x boikot MCD dgn alasan takut ekonomi Malaysia jatuh? padahal telah kita ketahui, bahawa MCD adalah salah satu penyumbang kepada rejim yahudi utk menumbangkan saudara2 seislam kita yg teraniaya di sana....kita takut akan kelumpuhan ekonomi dgn "jihad" tersebut, tetapi kita x sedar bahawa Allah boleh turunkan bala kpd kita bl2 masa......& time tuh toksah citer, mcm mn keadaan ekonomi kita! kita x takut dgn amaran Allah...tp kita takut dgn amaran2 dari sesama kita sendiri........Allah hu Robbi!!!

Tak igt ke tsunami kt jepun suatu ketika dahulu? mereka telah membina benteng dari gempa bumi dgn 7.9 skala ritcher.....tp Allah turunkan bala dgn gempa 8.1 skala ritcher! tgk kemusnahan yg mereka alami......masih tidak takutkah akan amaran Allah duhai manusia??

Yes, byk lagi brg yahudi lain yg meyumbang kpd rejim zionis.....but you know wut, i've been boycotted MCD for almost 2 years.....others product? yes for sure! takkan semua aku nk highlight! kang kate aku riak plak! people nowadays....please la pk psl org lain jugak, instead of pk psl diri sendiri je.... Org luar negara, siap berkempen depan pintu MCD nk suh boycott! even mereka bukan islam! but why kita yg sesama islam ni x de pOwn nk membantu saudara seislam kita sendiri?

"tepuk dada, tanya hati"

Peace No War





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...