Friday, April 26, 2013

Realiti Vs Fantasi

Mode: Realiti yang sukar diungkapkan...& akal fikiran seolah-olah tidak dapat menyerap kenyataan tersebut...



















Seminggu cuti lepas abah meninggal! hari2 pegi kubur abah....petang abah meninggal, aku ngan angah dah pegi tanam pokok bunga! biar abah redup kat sana....
Tahlil utk abah 3 hr berturut-turut...lepas 3 hr, kami wat tahlil adik-beradik ngan mak lepas maghrib. Semoga doa kami sampai kat abah!
Kasih sayang abah merimbun dalam hati ni....

Minggu kedua lepas tu, aku still balik even outstation ke perak till sabtu! sabtu tu aku rushing balik kg dgn angah...sempat sampai kg sebelum isyak....wat tahlil utk abah lagi ms tu...
Otw balik ni, sembang dgn angah....mcm mn yg aku rs, mcm tu jugak angah....angah ckp, mcm x percaya abah dah x de! rasa mcm abah ada lagi! walaupun balik kg, mmg abah dah x de! dah x de katil beroda abah kat ruang tamu! tp, suara abah mcm terngiang2! then, kami terus diam! by that time, aku tau angah nangis & aku sendiri cuba mengekang air mata dari jatuh!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...