Tuesday, July 16, 2013

1st Ramadhan tanpa Abah

Mode: My mood is ke laut!

Today dah 7 Ramadhan! cepatnya masa berlalu.....aku rs nk pause kejab, bia lama sikit aku berada dalam bulan yg mulia ni! Ramadhan kareem!!! Hope it's not too late to welcoming.....ahlan wa sahlan ya ramadhan!! bahasa-campur2-aku-x-berapa-kesah-lantaklah...

6 Day berlalu, ai is okeh! ai is alright! Rasa mcm tears ni da abes drop dr mata! haa, sila fahamkan sendiri ayat2 org berpose nieh (mcm aku sorang je yg pose).But, last night adik wechat.....dia tulis, dia rindu abah! & dia mimpi abah! dia ckp abah sihat, gemuk...alhamdulillah....
& tadi mySis bgtau, husband dia pun ada mimpi abah. Haisyyyy.....why abah come into everyones dream, but not my mimpi?? i miss abahhhhhh...miss damn much! Since abah gone, sekali je aku pernah mimpi abah! ...at least terubat jugak la rindu dalam jiwa ni walaupun hanya bertemu utk seketika dalam mimpi....

Hari tu everytime igt abah, mesti tears nieh drop! & ada 1 ms, ada fren ai ni bgtau....ayah dia penah pesan kat dia..."apa2 pun yg jadi dalam hidup ni, hidup mesti diteruskan"... & fren ni ckp, sampai bila nak ada abah? sampai bila nk hold on to others? walaupun masa ni aku rasa aku nak *pang dia laju2, tp lama2 aku pk, mcm betul sikit2 apa yg dia ckp! cuma aku ckp kat dia.."u dunno how my relationship with abah...." u will never understand!

Every benda yg jd, mesti ada reason! & so on, i will continue my life....even it soooooo difficult :)
Allah amek & Allah will replace with yg lain....tu janji Allah....& never felt alone, because, Allah will always by myside....swipe my tears....& hug me in my solat! in syaa Allah



Aku cuma harap Abah berbahagia & gembira 'di sana'.....

My Dearly Abah, wait for me there!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...