Tuesday, July 16, 2013

Ketua Pengarah

Mode: yg aku gatal2 pegi tegur dgn ayat yg salah dah kenapa??? adoiyaiiiii

semalam aku blk agak awal....
x dela on time....
tp awal la dari biasa-dua-tiga-menjak-ni-yg-asek-balik-lambat....(sebbek x de laki lagi)
pastu smlm apsal ntah yg aku penat sgt.....melepek je kat meja.....klu boley melekat, aku rs da melekat dah kot!! padahal wat keje hape benda je ntah! haisy....x boley blah! padahal makan sahur kemain byk! nk penat hape aku pun x tau!
pastupastupastu....kua dr opis, kat LG, sama plak kua dgn Ketua Pengarah! adeh, KP kot...bukan Pengarah hokeh....aku dahla tgh lemah-longlai-mcm-budak-darjah-1-poser.....
terus la aku tegur dia...
"Tok, awal balik!"...uwaaaa...aku nk panggil Dato'...nape 'Tok' je yg kua dr mulut nieh!! nampak x keadaan aku yg sgt x bertenaga!!?
pastu dia jawab...."ha, tula br hari ni merasa balik awal....hr jumaat hr tu kesian si jamal(driver) sampai umah sy dah berbuka...ajak dia masuk, x nak"...
aku balas balik..."dia segan la tu"....

pastu terus berjalan laju2 turun basement! malu sgt muka ni!!! apekejadah aku tegur KP cenggitu...haisyyy...

throwback! apa yg meyebabkan aku rs penat sgt smlm??

ai spotted the prove di bawah yep....





>






.



>





-








.





.





?







!







5s yo!


Before & after! patut mcm nak pengsan ehhh?









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...