Thursday, October 10, 2013

Supplement

Mode: Dah terhantuk baru nk tergadah *mcm weird je pepatah nieh...aku rs mcm salah, tp aku malas nk double check! ikut suka aku la blog aku kann

Pada aku, it's never too late! even aku nieh bukan jenis yg disiplin! sincerely to say fron the bottom of my heart, "IM NOT"...pada yg kononkonon mengenali aku, mesti durang meng ia kan perkara ini! korang memang sweet! *choiiiii!
Tapi since Allah dah bagi ujian ini, & aku tau, ni salah satu cara Allah nk 'didik' aku nieh....so, aku start amek supplement! padan muka kat aku sbb sblm ni mengabaikan amanah diri sendiri yg Allah telah beri. Yela, bukankah Allah dah jadikan aku sebaik2 kejadian! sihat walafiat sejak 28 tahun yg lalu! comel je ms baby2 dl...eh, skrg pOwn comey sgt!! winkwink *jangan muntah hijau!
Apa yg aku baca, produk shaklee ni gud utk pesakit2 mcm aku! & bila aku riki2, x de yg bad experience lagi yg org share. Dgn lafaz bismillah, aku memulakan langkah.

Am i too much?
Produk shaklee, aku amek 3 jenis. Dalam pic ni 1 jenis lagi x de. Bila kawan aku tye, ada rs apa2 perubahan x, aku x reti nk jawab! pada aku, aku makan je! very the disiplin aku x boley blah! sebab aku pk, aku x nak benda tu ada lagi dalam badan aku! aku will do everything yg x memudaratkan diri! sbb aku x nk kene operate lagi! *serikkkkk woooo. So total every month, cecah ratus jugek...*nanti klu rajin aku update rege.
Tapi yg aku perasan, mmg pembuangan sisa toksik berjalan lancar je....huhu! that's why berat badan statik by line 55kg kot! phew~last week ms appointment kat hospital, 54.5kg okeh! *tetiba aku rasa terhuyung-hayang sbb mcm kurus sgt! kehkehkeh! sila jeles laju2!

Botol yg tinggi tu, cuka epal. Aku amek 1 sudu setiap malam sebelum tido. Dgn 1 sudu jus delima (dalam botol rendah sikit)...2 nieh je yg aku amek sblm tido.
Botol gemok kecik tu, madu+habbatus sauda. Selalunya amek 1 sudu every morning! tp skrg stop jab, stok dah abes...doc aku aka chinggu tgh order stok! kehkeh
Yg lain2 aku amek pagi....sblm g keje *sila bayangkan aku yg siap terhegeh2 on time ni (mmg ngam2 punch card 0 minit sblm jam punch card wane merah) berkejar2 bukak-tutup botol makan supplement! 
Okeh, punch ngam2 jgn cayeeee...last month berderet2 merah kemain meriah! ni tgh kumpul idea alasan apa nk suh bos sign! *zura...zura, manners ke laut!




1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...