Wednesday, October 9, 2013

Vaksin Klinik Kesihatan Presint 9

Mode: Ini bukan cubaan

Bila dah sampai tahap penyediaan doc yg berkaitan, br diri ini realize.....ini adalah realiti! bukan mainan fantasi! x sabar nk jadi tetamu DIA! Allah hu Akbar! sungguh!! sekarang ni, tujuan yg 1 ini adalah keutamaan melebihi mana2 perkara yang lain...even perkara yg lain2 tu, x kurang besar jugak impak nya dalam hidup aku nieh....lebey kurang impak maksima laaaa...arghhhh, biarkan! That's why, persediaan ke arah perkara yg lain2 tu, aku juz go with the flow je. Malas nk semak otak amek port sgt! wat relax je~huhu

Masa book for seat dulu pun, aku juz wat je! then wat deposit, relax lagi! x rasa pape....tp bila dah sampai ke tahap ini, yes, im need to be more serious lahh! ni bukan "Istanbul aku datang"....tapi melebihi segala tempat yg cantik2 yg ada kat dunia ni! Allah hu Robbi!

Utk visa ke tempat ni, kene cucuk vaksin dulu....
Area Putrajaya, kat Klinik Kesihatan Presint 9, ada disediakan perkhidmatan ni. Tp ms aku kol last week, dia kater buat ms skrg ni tgh wat utk org Haji je...utk umrah x buat! Kat Hospital Putrajaya memang x wat khidmat ni. So layan swasta jela. & x semua klinik swasta ada. Klu klinik yg famous2 tuh, kadang2, x de stok! rate harga, haruslah seratus +++....mcm aku wat kat Klinik an-Nur Presint 15 (Diplomatik) rege RM 125. Adik aku wat kt KL, RM150! benda yg sama! dah wat, akan dapat buku wane oren!! hah, oren? haha i like!! gamba buku dalam N3 sebelum ni....jangan malassss, sila cari sendiri! Pastu esoknya ms bangun tido, rs tegang skit leher aku nieh! adehh~ normal eh? hah, bantai!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...