Monday, March 7, 2011

3-1

Mode of The Day: u'll never walk alone.....

ahah, sajer aku nk bakar...dak2 setan merah...
kiter bako jer..bako jer...(iklan utk filem hantu kak limah balik rumah)
eh betul r kan...aku juz translate  red devil....setan merah...
setelah tumpas 1-0 hasil dr penalti yg menjadi
buah mulut mufc...bahawasanya penalti tuh x sepatutnya chelsea dapat...
eh ye ker fakta aku nieh....
sorry to say..hanya mampu baca paper...& tggu kawan2 roger...ngeee
aduhai ptjy~dah rindu kawan2 klang & shah alam boley.....
cer ko byg'n, nk tgk aff suzuki hr tuh pOwn, pas kj
terus ke klang, umah akak aku....cr geng nk tgk bola...haha...lawak..
pastu, hbs je game, terus gerak blk kg malam2 buta tuh..
tp.....ditemani akak aku la... :D
nk blk sorg?? dl2 boley la...skrg, klu buat, mau'y sebakul kene ceramah free...
dr ibunda terchenta...tu blm msk klu kantoi dgn sekalian pkcik2 ku...huhu
siap kol lg, jalan mn aku boley guna, jln mn x boley guna...
al-maklum...anak sedare pompuan nyer nieh lasak sket....hehe
berbalik ke citer 3-1...
last nite aku tido dgn muker ader senyum taw....
mn x senyum wei, kene blasah 3-1 tuh...wakaka...
klu dl, aku sampai ht gak r, amek pic result tuh,
pastu mms kat kawan2 mufc..hahaha
rasakan!!!! ader umphh...glurppp....
pastu kan, pg td ms nk g keje...dgr radio
deejay tuh ckp..."alex ferguson refused to talk to the reporter"
ehem2x, awat pakcik alex?? wilex2 sudahla....
setakat kalah 3-1 kepada team cap ayam, aper de hal kan...
tp kan, aku agak pelik la...ye r kan...klu dgn setan merah nieh,
boley jerk team ayam nieh blasah kaw2....
mmg best r klu tgk game nieh...
tp klu dgn team2 cikai laen, sng2 jerk nk kalah....
haihhhh.....bejaet tOl la....
pape pOwn, bia r sape pOwn nk menang kan...
aku bkn untung pape...rugi pOwn x...hehe....
last not least...."majulah sukan utk negara...hobin jang hobin"....N9 gak besh :D

jab....td aku pi repair tyr kete kan, bdk pomen tu cakap..
"kak, nape jack akak burOk ni...."
terus aku potong, "tu bkn jack akak la....jack akak x leh guna..."...huhu
ampun my Dearly Bro...hehe...
psst: bdk nieh x tau, jack burOk ni jugekla selamatkan kete aku smlm...ngeee

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...