Wednesday, May 4, 2011

Akulah Raja

Aku bukan kemaruk nk jadi raja pOwn..even Prince William, da tinggalkan aku, dgn memilih Kate, aku pasrah...dl aku berchenta dgn dia, ikhlas...bukan sebab pangkat....ceh~owait x?? haha...ok, ok...aku carry on je la dgn Harry..tp x best plak kalau ex aku jd abg ipar aku kan.....hurm, skrg jugak aku BBM si Harry, kater aku x mo ader any relationship dah dgn dia....full stop....

Berbalik kepada raja...siyes, nama aku mn ader Raja ke..Tun ke...Engku ke.....apa ader pada nama...sebab di mata Allah itu, hanya amal ibadat yg dia pandang...yang lain2 tolak ke tepi...tul x?

Ok, sekarang agak2 musim buah aper? Ha, raja itulah yg duk bermain2 dalam kepala otak aku skrg....hr tuh ms musim raja nieh start, aku sabar kan je..al-maklum ms tuh batuk....memang aku menggunakan tahap kesabaran yg amat tinggi utk tidak menjamah raja itu...adeh, favourite tu der~
Pastu, hr tuh, agak2 batuk da tinggal sikit2, ni batuk yg degil2 x mo nyah dari diri aku...aku sebat jugek..tp x byk la..beli sebijik jer...kongsi 2 org..pastu bawak balik opis....berbau satu opis.....Bijak, Bijak!!! haha...

Lebey kurang gini la isi'y..
adeh, sakit plak tgn aku pegang lamer2...
Biler da datang musim nieh, rs x sabar jerk nk balik kg...mesti ader raja nieh..nyum3x...best'y....adeh...terasa lama lg plak nak balik kg!!! Bayangkanla...buah fresh tuh....br jatuh dr pokok, kutip, kopek, makan!!! pergh!!! Lazat!!! Tp disebabkan time aku balik nieh, buah mungkin dah penghujung, cuba pk. solution aper yg sgt sesuai utk digunapakai...agar aku dapat makan buah fresh???

Layan r...asalkan ms aku balik, buah ader lagi atas pokok...
wut ever method yg diguna'n..i dun care!!!
Ms sampai kg hr tuh, aku wilex lagi...malas r nk kecoh2, tye mak...de g x dia tinggalkan buah durian utk aku....then esok'y, pagi2 aku kua umah...sgt berkobar2 utk tgk hasil'y....korang layan r....agak2 puas x aku dapat membaham raja segala buah nieh.....pic kat bawah nieh aku snap dr pokok durian yg ader kt umah aku...pokok yg aku harap2'n dapat melepaskan gian aku nak makan buah nieh...
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------
---------------------------------------------
-------------------------------
---------------------
----------
--
-
Adeh,  br besar ni ker pokok durian tu?
Agak2 lagi berapa tahun aku perlu tunggu??
Mak, cepat alihkan pokok ni ke tanah yer.....plastik tu kecik sgt....lagi lambat la dia membesar~huhu

Brp kah tinggi pokok durian ini??
Okeh, mmg lambat lagi aku perlu tunggu..pasal pokok betik ini tingginya dari pokok durian ini, mmg x hengat....sO, layan jela durian tepi jalan ker, kat pasar ker....kat giant ker.....ok wut....


2 comments:

  1. aku ingt lagi mase ikut ko balik kg dengan zana time sekolah dulu, malam2 g umah atok ko kot mase tu, mentekedarah durian..dapnyer..nak dtg simpang durian la mcm ni..musti banyak durian skang

    ReplyDelete
  2. yela noks...naik moto 3 org..hahaha..tggu pokok2 durian nieh berbuah dl r....br syokk nk mentekedarah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...