Wednesday, May 25, 2011

HBN

Habuan kew? Owh, Hari Belia Negara.....
Venue: Putrajaya....

setiap kli ader function kat sini....mesti aku pOwn akan beransur2 bergerak meninggalkan tempat ini! al-maklum sy tidak suka sesak! huhu, boley? statement berlagak giler! HBN, aku boley jOin kew? tetiba plak nk konpius...aku nieh remaja lagi kew.....eh, of coz la kan..psl org yg jarang2 jumpa aku mesti tye..."dah habes sekolah?"...pergh....nampak sgt aku sgt remaja! haha.....hr nieh br hari selasa...HBN akan berlangsung start jumaat nanti..tp pg tadi, jalan da ader yg start tutup! eh, durang nieh x tau ker aku mmg timing betul2 sempat punch card 8:30 pagi....klu ader pOwn ms kecemasan kecederaan, 2@3 minit jerk! & klu tgk punch card aku, mmg normal la 8:27-8:30....& tepat2 8:30 mmg biaser sgt! tgk, sgt berdisiplin kan aku! haha...
sO kejadian pagi tadi....da sampai traffic light depan opis, tgk dah ader kon tutup jalan! aphal yg durang nieh beria2 plak nk pasang khemah awal2....x tau ker jalan itu adalah jalan yg aku gunakan utk pegi opis! sabOjela....tp kejadian pagi tadi...aku tgk kete depan aku da amek kiri, mencari jalan alternatif laen...kete aku didepan skrg! traffic light merah! mmg memberi ms utk aku berfikir! bagus2! aku budget2, ader kon yg diketepikan sikit...berkira2 jugak aku nieh..muat ker kete aku nk mencelah....
traffic light hijau, aku bertawakal...moga2 x bertambah lagi calar balar kat kete aku.....aku melepasi kon itu!! haha....bila aku tgk cermin belakang, berbaris jerk kete folo aku melanggar kon2 itu! sabOjele....tp strategi ini tidak boley digunapakai lagi utk esok..for sure, durang akan letak besi kat tgh2 jalan bg menunjukkan betapa baek'y hati durg x mO kasi aku lalu situ! haisy......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...