Tuesday, May 3, 2011

Kenapa Aku Suker Tido??

Jawapannya=aku suker tido sebab....i feel good

Mode : Let’s watching NTV7

Sbnr’y, entry aku kali ni x de kene mengena pOwn dgn tajuk kat atas ni…haha….aku pOwn tgh blur2…mamai2 nieh….td drive dr kg ke sini, hujan sepanjang jalan….so, x leh la aku beraksi ala2 fast & furious five kan…kene la bawak slow2….tp aku mmg da x bawak laju hape…taubat okeh…mmg skang hobi aku adalah bawak kete slow2…haaa, sopan x…sopan x? ngeee… 

Tapi bukan aku
Harap maaf, gamba kt atas nieh, mmg bukan aku...aku pOwn x tau saper....klu aku bawak camni, cnfirm camera speed trap yg agak kurang ajar tuh, x'n dapat snap no plat kete aku.....pergh...best siot dapat surat saman PDRM....siap tye aku lagi....agak2 bila kiter boley couple??
Berbalik ke tajuk asal entry, td, kul 3 lebih, abah aku da start reminder…..balik sebelum petang!!! Lepas dia bg reminder, boley plak aku layan tido satu lap….haisy…bukan bermaksud nk cakap aku kuat tido…ini perkara normal la kan…sebab aku kene r charge dulu mater aku sebelum menghadapi satu perjalanan yg ku kira sudah cukup jauh…jauh per..balik plak lewat petang….dgn nk bergaduh dgn silau kete dr depan lagik…siap gaduh hokeh…..agak2 lampu kete durg x reti2 nk rendahkan, aku kasik lampu tinggi sekali….kasi kejutkan mereka2 yg lena semasa memandu…spt aku……dulu la….heheh….
Aku bukan sajer2 nk lena hape…mmg da ngantuk….eh, ok hape suker tido…..dr suker benda lain…at least tido, mn de pakai duit….tido jela…..klu hobi aku benda lain..mcm rempit ker? Ha, x ker haru? Giler?? Dgn membahayakan keselamatan jiwa & raga satu hal…..dgn menyalahi undang2 satu hal….tp sekuat2  tido aku pOwn, ader gak time2 yg mater aku nieh siap gaduh2 dgn akal fikiran aku utk tido taw!! Ye r, badan da penat, tp mater x mo tido…yup!!! Aku pernah mengalaminya…sgt azab!!! sO, aku nasihatkan, better kuat tido r dr x de rs langsung mater mau tido….boley haru biru hidup beb~
Tapi, tipu r klu korang nk kater mmg dlm dunia nieh, aku jerk yg suker tido….even aku kater, tido tuh…spt kater pepatah, anytime, anywhere… tp aku agak2 la jugek…..klu tgh2 hari terik tuh, rs ngantuk biji mater nieh, g r tido bawah kipas kew…kan aman damai….nieh, tgh2 panas tuh boley dia tido rilex jerk….nieh bukan aku taw….aku pOwn pelik la….ader ker situ favourite port dia….Once upon a time (dulu2), adik2 dia nieh, innalillah dah….tula, tido lagi situ…sampe nangis2 mak aku…abah aku pulak yg dipersalahkan...abes, nak wat camner….dah abah aku x perasan….ala, mungkin tu penyebab je kan….mmg da ajal dia…..dahla mak aku kater, yg paling chantek…mater wane biru, tu yg pegi dulu..hadOi….sabar la mak…nak wat camner….yg lain2 pOwn chantek hape….tapi, siyes aku x paham, knp la kat situ jugak dia nk tido?? Bukan tilam empuk pOwn….bukan best nak landing pOwn….layan tido kat situ, statik jerk…hadOi…padahal bilik kat umah mak aku tuh, kosong jerk klu nk landing pOwn....siyes aku x paham...
Layan jela pic yg aku berjaya snap nieh….tp, ms nieh dia da terkezutt..da bangun dari pembaringan...da tgk, pastu korg pk r nape dia suka sgt tido situ….klu rajin, wat r experiment tido kat situ…nk gak tau aper yg best'y….adeh~
---------------------------------------------------------
----------------------------------------------
----------------------------------
-----------------------
-------------
-----
--
-

Oii tuceng!!! g tido tempat laen boley x??
ko nk bunuh diri pOwn, jgn r kt tyr kete ni...
psst: nanti klu korang da try tido macam tuceng nieh, bg tau aku aper rasa'y okeh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...