Sunday, October 21, 2012

Happy Birthday

Mode: It's my best frens birthday~tp aku x celeb! even wish! sorry

But, after all that happends, r we still "best friend?"....even the relationship go through for almost a decade, but aku rs kau masih x boley mengenali aku 100%....can't understand me 100%....waeyo? huhu....aku mmg susah utk dimengertikan! aku mmg susah utk difahami! hr ni aku ckp lain, esok aku akan cakap lain! hahaha....that's wut fren for....understand me even kadang2 aku nieh feninnnnn....understand me even aku pOwn x paham diri aku sendiri......hanya Allah yg memahami! yes!

Utk sahabat yg aku sayang......for a decade, br tahun ni aku x wish! bukan aku x igt, tp cukuplah jika aku titipkan doa moga kau terus berada di landasan Allah.......smg kau terus berada di bawah lindungan & kasih sayang Allah......jgn terlalu leka dgn kemewahan dunia......kerana boleh jadi nikmat kesenangan yg kau ada sekarang, adalah salah satu ujian dari Allah.....
Duhai sahabat, berpeganglah hanya pada Allah.....meminta lah hanya pada Allah...jika ada yg kau inginkan, yg kau sayang.....mohonlah pada Allah agar kau beroleh apa yg kau hajati.....



Ukhwah fillah abadan abada~smg di pengakhiran kita nti, kiter mati dalam islam....dalam imannn.....dalam khusnul khotimah! insyaAllah....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...