Monday, October 22, 2012

Please Stop it!

Mode: im sick with people's word towards me! *abaikan kesalahan tatabahasa yg melampau

Entah utk yg ke berapa kali, aku nk cakap, "Im not that desperate!" kemonlahhh! bukan aku x pk, tp aku tau Allah dah ader perancangan yg baik utk aku! so, apa yg perlu aku org lain risaukan? yes, thnks for ur caring, tp x yh nak lebey2! please knw ur limit!!! pleaseeeee pleaseeeeee! sbb aku jugak ader ht & perasaan! aku nieh pompuan, mudah terguris, mudah menangis terhiris. (ayat ntah hape2, aku belasah jer).  Even my family orait jer.....ni kan plak org luar nk bising2 ape celup? aku bukan mintak duit korang pOwn nk makan nasik! sume pakai duit sendiri hape!
Malas nk lawan cakap...aku adapt jerk! padahal telinga aku nieh berasap2 x de sape tau!!! huhu....rasa nk bg pelempang 24x jerk!

Okeh, mcm ni.....for the time being......after alllllll that's happend.......Allah teach me how to grow! aku x tau apa yg terbaik utk aku....who? when? where? what? Aku berpegang pada perancangan yg Allah dah buat utk aku! even till now, aku cuba menjaga hati! supaya tidak suka! tidak sayang! tidak jatuh chenta! sebab, aku x tau apa yg terbaik utk aku! aku x nk berlaku kesilapan teknikal lagi...kerana boleh jd apa yg kiter rs x ok tuh, sbnr'y ok utk kiter....& sebalik'y! who knows rite! hanya Allah yg tau......




Jika aku kater aku x suker, x salahkan! dah tu rasa ht aku! dah mcm tu Allah create aku!!! sooooo, x payahla nk pertikaikan! bukan nk cakap besar, tp agak2 la....hati aku, ikut suka aku laaa.....diri aku, ikut suka aku laaaaa....yg sebok2 dah kenapa? Tggu jela perancangan Allah utk aku! doa yg baik2 je, sudahla....x yah nk byk mulut sgt boley x? sincerely to say, im sick with those people like u! kemonlahhhh......sudah cukup sudah!











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...