Friday, September 20, 2013

HIV Test Klinik Kesihatan Dengkil

Mode: G test sesaje boley?

Apsal g jejauh nk test? actually kt putrajaya bandaraya yg serba moden dan canggih-manggih nieh kene set appointment dulu...x leh nk g ikut suka! hamboih. x koser mak nak set2 appointment segala bagai. Hape kelassss! So, dgn tahap disiplin yg x berapa nk ada & punch card keje-x-sah-klu-x-merah nieh, aku g yg x de appointment la eh...senang, boley ikut masa aku...huhu

HIV Test Klinik Kesihatan Dengkil:
Isnin-Khamis
Sesi Pagi: 10am-12pm
Sesi Petang: 2pm-4pm
Borang ada kat klinik, so, g bawak diri je dgn IC

1st time g sini, so main redah jerk! hapekejadah aku g kat Klinik Ibu & Anak utk test HIV....adeh~sebab, ms 1st sampai tuh dah betul g kat klinik pesakit luar, tp bila nampak ada tulis kecemasan wut so ever yg aku fobia nk tgk even tulisan KECEMASAN je pun..terus aku patah balik g Klinik Ibu & Anak..haha...

G Kaunder pendaftaran, isi borang...& tunggu no kene panggil...borang tu details sikit la pasal kita, alamat, bla bla bla *standart form lahh...aku tggu kejab jerk pasal x de org yg wat HIV test time tuh..hape durang nieh x nak kawen amek tau pasal kesihatan ke?

HIV test kat sini jerk...Thalasemia test kene anta sendirik darah tu kat Klinik Ibu & Anak. Makmal kat situ...so, menapak ler sikit naik bukit...

Terus anta darah tu kat kaunter ni...Bukak je pintu, terus terpampang punya besar sign Makmal 3 ni str8 depan mata...huhu

Masuk je darah td sekali dgn kad kuning tu kat bakul merah ni...tunggu kejab, nanti durang panggil nama balik. Dah siap dapat slip darah tu, bawak balik g tempat td.
Haisy laaa....HIV test dah settle, tp aku kene datang balik sbb bacaan darah ada ion yg -ve. Aku cakap lew aku dah check thalasemia kat Klinik Putrajaya...tp durang suh datang je balik...hurm OK...

Tu je, sesape yg rs nk wat HIV test tanpa perlu appoinment, boley r g sini..
Rajin sgt aku kot semua pic aku wat watermark..huhu






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...