Tuesday, March 25, 2014

Pray For MH370

Mode: Tears come up from my eyes...for them

Malam semalam, before 10pm....pc by PM, mengesahkan last point MH370 adalah di Lautan Hindi....& none of them survived! Allah Allah Hu Akbar! Apa yg aku harap since day 1 MH370 lost, hanya tinggal harapan! Aku mengahrapkan keajaiban Tuhan...Aku mengharapkan kesemua 239 people yg ada dlm psawat tersebut masih hidup!



Kita yg bukan sape2 ni sedih.....ni kan pulak family durang kan! Aku masuk Twitter....& hati bertambah sayu bila baca tweet Maira, anak pramugara yg ada dalam pesawat tu.....tersentuh hati ni, terus air mata mengalir tanpa di pinta! elok2 masuk tido by 10.30.....kul 12 lebih mata ni x mo tido lagi....

Semoga Allah permudahkan segala urusan!
Aku berharap miracle will happend! Apa2 pun, let's lean everything to Allah...hanya DIA Yang Maha Mengetahui...
& Malaysian, please wake up! back to Islam yg sebenar2nya Islam.....Allah dah tunjukkan sedikit kekuasaan-Nya.....utk kita membuka mata!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...