Wednesday, January 14, 2015

1st Anniversary

Mode: I Love U More

6 Dec 2014, Happy 1st Anniversary to my Lovely Hubby....
Actually igt nk g coti2 mesia, tp by this time tgh dalam keadaan berjaga2....
Alhamdulillah sambut bertiga masa anniversary ni....tp yg sorang tu invisible inside my tummy :)

Susah betul nk cari hadiah.....masa nieh pulak la myCar nk breakdown! so, pejam mata jela rempit ke Equine cari hadiah utk hubby...even tho ms cakap kat dia aku nk pi equine ni, mmg tak laaa dia nk bagi! dah aku ni degil tahap x boley blahhhh , haaaa padan muka! *psst: cerita selanjutnya nanti dlm nextnextnextnext N3 ntah bila2!

Anniversary jatuh pada hari sabtu.....so by friday night kemain plak aku nk kemas umah....huhu....then letak hadiah atas meja. Esok pepagi tggu hubby balik! kemain buat2 tido, padahal x koser plak mata nieh nk pejam time tu! Klu hari cuti lain, mmg mata nieh pejam kemain macam x nak bukak2 plak!

Apa hadiah nk bagi laki nieh? adehhhh....penat dok pk! jenuh gak duk bukak agoda dan web seangkatan dengannya nk tgk mana tempat dekat2 yg best nak g....but end up, aku rs masa nieh belum sesuai...


so,
tara......nieh je yg aku mampu bagi kat soulmate aku!



































Alhamdulillah, dia suka sgt!
On the next day br dia tau aku ada engrave
kat pen tu!!! adeh, sabojelaaaa..



In return, i got roses!!! yeayyyy!
Thanks sebab dah boley terima why wifey love roses sooo much

Actually hubby ajak g naik Cameron, but aku tolak la dgn cara baik! for the sake of our baby, i think....better not!
End up, kitorang pi rasmi ioi City Mall.....but, tau jela awal2 buka.....masyaa Allah ramainyaaaaa umat manusia....bayangkan tempat nk jalan tu sesak! escalator penuh! surau penuh sampai org solat kat tangga! Punyalaaa besar shopping complex, still lack dlm bab2 keagamaan nieh....hurm! disappointed betul


Anniversary Dinner!

Sempat la meround kejab kat sini.....pastu balik umah....sebab aku rasa macam nk seret kaki je! feeenat!! huhu

Last not least....
To my Honeybunny~
x sangka dah seahun kita melayari alam rumah tangga....
gaduh2 tu biasa....klu x gaduh tu yg luar biasa! haha...
smg kita saling bergandingan menuju jalan-Nya....
smg Allah rahmati keluarga kita...
terima kasih atas segalanya....

*psst: sorry dah tua2 nieh ayat kurang berbunga2.....ada rasa nk tulis point2 je tanpa cerita pun ye jugak! haha



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...