Saturday, November 19, 2011

Ku temui

Mode: Alhamdulillah....akhirnya aku dpt jugak aper yg aku cari!

Sbnr'y dah lama giler aku carik benda nieh tahu.....it's quiet difficult jugak lahh nk cr, psl bukan semua org suka...& bukan semua org concern psl benda nieh...but certain people akan pk, ia'y sesuatu yg pentng! memperjuangkan nasib manusia....or else, mempertahankan harga sebuah nyawa.....betul ker ayat aku...."sebuah nyawa"...wut ever it is lahhhh.....aku ader jumpa awal tahun hr tuh, ms tuh g ceramah ustaz azhar kat meru...but by that time, x bwk duit plak...al-maklum telekung x de poket! (pernah jumpa telekung ader poket? x pernah kan?? okeh, abaikan).....then hr tuh ms g lagi ceramah ustaz pebret aku tuh, ader jugak benda tuh, tp tempat tuh dikerumuni org muslimin! hadoiyaiiiii....takkan tetiba aku nk menyelit plak kan! sgtlahh x senonoh! so, lupakan ajer! & tahu x, hr tuh rs nk lompat2 bila ader benda yg aku cari nieh ms attend bengkel smart solat kt sini! howyeahhhhhh!!! seronok taw!!! naseb baek ms tuh g dgn Ustazah Penasihat! memasing tamak nk beli banyak! sudahnyer wit x cukup! haha..lawaklahhhh~
Mesti curious erk, aper lahh yg aku duk carik sgt nieh kan! sewonok plak wat org curious!!! benda simple jerk.....tp meninggalkan kesan yg hebat jugak aku rs.....know wut, hr tuh ms attend msjlis penagguhan kelas, ader sorg akak nieh tgk lah benda nieh kat kete aku......dia kater..."kenapa ader tanda pangkah pulak?"... & aku pOwn gelak2...sambil menerangkan apa yg patut......the next day, ms jumpa dlm kelas, dia citer kt aku....."tadi kan, kawan akak belanja makan....." aku jawab, ok lahh tu..rezeki akak!....then, dia ckp lagi, "tapi, awk jgn marah tau....dia belanja akak McD".....aku hanya mampu tersenyum! dia ckp lagi.."semalam br akak tgk sticker kat kete awk tuh....."....huhu! aper reaksi yg perlu aku buat time nieh......yes! aku hanya senyum & jwb.."x pe....org belanja kan.....".....
& bila aku letak kat kete aku, bermakna aku kene fight habis2an! means, there's NO MORE! even teringin giler! yummy2x!! best'y sundae cokolat tuh!!! lapar giler or wut so ever! carik makanan lain!!!!

tara, aku ader letak beberapa pic utk mengubat curious korg!!! eceh~
-------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------
-----------------------------------------------
-----------------------------------------
--------------------------------
----------------------
--------------
----------
------
--
-
Aku snap ms hujan! giler x sabar nk share dlm blog! huhu
Guys....DRIVE AWAY, not DRIVE THRU!

Save Palestin!

Sticker comel! hihi

Sedey plak nk tanggal sticker  nieh....
My Dearly Bro yg letak ms mula2 beli kete nieh dulu...
klu aku bwk mcm siput @ takut nk celah2 ms jammed,
dia kater, cabut jerk sticker kt belakang nieh! see....kata2
dia yg membuat kan aku jd 'aku' skrg!
nk cucuk kete aku? TRY me klu berani! ho3x!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...