Friday, December 16, 2011

It's bcoz this is my month

Mode: Tiap2 minggu pegi klinik...

Ianya bukanlah sebab klinik tuh dekat dgn opis....& bukan jugak ader doc ensem kat sini! doc2 zaman skrg nieh comel2 jerk! rs2 mcm aku lg tggi dari depa....hehe...td, g klinik lagi! due to fever yg x mo hilang2 & batuk da tahap nk terkeluar anak tekak! dah rs muka mcm muka pucat Edward Cullens.....so, terpaksa menggagahkan diri menapak ke klinik.....klu last week, psl allergic, thiz week, pegi pasal sakit 3 serangkai yg menyerang! huhu~juz dun wori, psl aku okey2 jerk! bak kater senior kat opis aku..."asal sampai bulan 12 jer, mesti demam..mesti x sehat....mesti naik gatal2..." aku pOwn jawab....."sempena bulan lahir lah katekan..." boley x bagi jawapan poyo camtuh...td siap kene amek darah! alhamdulillah, darah ok! klu x, x psl2 kene warded! haisyyy..x mo lah!


Pape pOwn, dgn kurniaan dari Allah ini, aku bersyukur......kerana ianya adalah tanda bahawa Allah sayangkan aku....so, sape2 yg rasa2 dah lama x sakit tuh....juz watch-out dude!

Psst: da almost 1 week aku hadap fever nieh..means, da seminggu jugak berguguran'y dosa2 kecilku....~nice! Terima kasih Ya Rabb!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...