Friday, March 9, 2012

Aku kan adik!

Mode: x yah nk tacing2 lahhh

Aku terleka dgn dunia sendiri...*terkhayal...sehingga terlupa! owh, sorry! Bukan aper, these few weeks, mcm bz sikit! ntah hape yg di bz kan pown, aku x tau! tp, aku tau, even diam2, dia memantau aper aktiviti aku! siap boley repeat lagi everything yg ader dlm fb aku! every single comment will be remembered hokeh! perghhh, kalah CSI.... pastu, boley tau...hari2 yg aku diam fb! nampak x mcm mn dia concern? yelahhhh, dia kan kakak! hehe....

Tp, hr th, even penat.....tp, aku larikan diri jugak nk jenguk dia...yeah, S.H.E.'S my dearly sista! sbb, both of us need to talk! klu x, rs mcm burden inside here! so, no worries, there's no hijab between us! even, sumtime aku rs nk sorok, dia boley bc! boley faham! TQ my dear!

& hr tuh, aku sbnr'y nk singgah sekejab jer! tp, dia punyalahhh x bg aku balik, last2 aku stay jugak that nite kat situ! wut a lovely slept! dah lama x tido kat bilik tuh! R.I.N.D.U......bilik tuh tetap mcm dulu! x berubah! (eh, plizlahhh, mcm dah bertahun plak aku x blk umah tuh kan)....tp, malam tuh, sbnr'y mmg penattt sgt! mmg rs mcm x larat nk drive blk ptjy!

Disebabkan plan yg bertukar, aku kene re-schedule segala yg b'sangkut paut.....psl, that day is sunday! so, the day after, of coz lahhhh the monday blues! that nite, terpaksa kua jugak, fuel up myCar....& that time, my sista da pesan.."nk air best! soya seasons taw" (actually aku dah cnfiusssss, dia suka yeos ker seoason....ntah.....& selalu'y, mmg aku salah beli) har har har~
But that nite, juz try to do sumthing special for her! by 10.30pm, br aku terkedek2 nk mandi...nk isyak.....nk g isi myk! & ader 1 tempat yg aku nk pegi......aku cuma tau, it's located @Setia Alam, but, which area, i juz can't imagine......Bismillah hi tawakkal tu 'alallah......guess wut, aku meround 1 shoplot Setia Alam, sambil2 mater pandang jam kat dashboard yg nk dekat dah ke pukul 11pm! adeh! Alhamdulilah, niat utk m'gembirakan ht seorang kakak, Allah permudahkan! taraaaa, aku dah selamat parking senget kat depan kedai! lalalala...1st time masuk, mcm org nerd sgtttt! t'pinga2! pastu bdk yg entertain tuh cakap...."1st time ker?".....aku x nk lah drop my waterface kannnn.....malu kot br 1st time masuk situ! nk je jawab, "pernah makan, tp my b.i.l's yg belikan".....tp, mesti nampak lg nerddd kan! dahla that time pakai seluar track-suit polibridget! haha....siyes nmpk mcm budak skool (alolo, suwiiitttt) eh, kemonlah! jgn perahsan sgt!
Then, bdk tuh ajar ler camner nk amek bla bla bla....aku wat muka poyo...."owh, camtuh eh...." amek punya amek....hah! sekali dapat bil!! hamek kau! x yah nk wat muker terperanjattt sgt! bayar jerk...."seb bahek adik kau bwk duit lebih ngahhh...." haha....tp, muka casher tuh pandang aku, mcm aku nieh x berduit sgt kot! *keji!

Another cup, dah slmt sampai kt tgn abg ipar! aptb
Nah angah! b'tgkus-lumus adikmu ini mencari kedai'y...plus minus, kedai da nak tutup! nyway, nieh jer yg mampu adikmu buat! sbg pengubat jiwa yg lara (sory many2, psl dah lama x balik).....bukan niat melupakan, tp kekangan ms yg cemburu buta! nyway, x yah nk wat muka tacing2! eleh....dah nama'y adik, haruslah memahami kakak kan......Lot of Luv-#kasihsayangseorangadikutkkakak-yg-x-pernah-surut!
ikhlas, ni jer yg mampu buat, setelah penat m'ajak kamu melantak kat mee ketam, kamu x mau.......





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...