Friday, March 9, 2012

Maafkan jikaku x sempurna

Mode: Yg baik itu dari Allah & yg x baik itu, khilaf diriku sendiri...

Dah bertahun aku mempergunakan dia! & lately, siyes, sgt2 kurang layanan baik aku utk dia.....walau pOwn, dia x pernah jauhhhhh....always by my side, whenever aku perlu dia! YES, bila2 masa sahaja! Tp, dia sakit ke, demam ker...migrain (eh jab, dia ader mgrain jugak ke mcm haku) wut everlahhh kan, aku wat dunno jerk! alamak! but, td, bila aku terkesan sumthing yg x brp bahek tentang kesihatan dia, br aku sedar.......lama dah aku pinggirkan dia......juz igt time aku nk pakai jer kan! huh! sungguh tidak berguna *tuju kat diri sendiri.....
Maaflah, aku bukan perfect! i'm sorry, i can't be perfect!......
Mintak maaf sgt2, bukan bermaksud nk pinggirkan! actually, mmg rs x best, rs x boley lari laju! & wut so ever yg sinonim dgn rs x best ini! cuma, aku nieh yg jenis x rajin nk pi anta kamu ke klinik kamu yg ramai lelaki itu! x rajin nk tggu kamu dapat rawatan lama2 kat klinik kamu tuh.....& mslh plg besar, adalah...aku x brp nk rajinnnnn kua duit byk2 utk byr rawatan sakit kamu! kopak sekali anta kamu ke klinik...TAHU?

& tadi, seperti yg sebelum2 ini, aku berseorangan lagi! haihhhh, Allah is always there for me rite! okeh, td aku gamble giler pi anta sorg2...wat mcm dalam handbeg nieh, wit gaji aku x guna satu sen pOwn lagi! wat muka slumber giler tye rosak itu ini......wat muka cool konon dah biasa giler handle kete rosak2 cenggini!
Sbnr'y, mmg x plan langsung nk anta dia pegi klinik tadi....sungguh!! x budget......tp, bila aku pi pam tayar, aku terperasan yg bunga tayar tuh dah mcm x centre! omo!!!! haisyyy......mmg dah lama dah aku x wat alignment + balancing kannnnnn! haa, padan muka! suker lagi wat keje tertangguh2! & guess wut, td bila myCar naik kat atas tempat yg boley angkat kete tuh, sekali tgk, brek jammed lagi.....adehhhh, AGAIN? tp kali nieh sebelah jer......nama jer g sorg! kohnon2 x nak susahkan myDearly bro, tp berpage2 jugak mesej aku anta kat dia! haha......(padan muka dpt adik mc aku...eh, at least ok wut! aku g sendirik!)

Aku nieh, jenis yg akan tgk myCar kene godek! so, juz dun worry klu aku akan duduk sebOk2 nk tgk2 (budget mcm aku tau!!) tp, x dela sampai kacau keje depa kannnn.....aku suka camni sbb, everything yg x ok, be4 depa buat, depa akan inform dl......& aku akan tanye wut the pro & cont! haha.......pastu tanye, "mahal x klu wat?"......sampaikan td, depa charge yg wat alignment + balancing jer.....yg repair brek, depa x charge pOwn! padahal dah baraiiii brek myCar td kene godek! wahhhhhh! kagum! punyalah lama depa m'godek myCar! dr asar membawak ke maghrib hokeh! huhu~ masehhhh yer, coz no charge for that.....ni yg wat ai rajin nk dtg sini lagi...hew hew hew~

Scanning! apsal bley jammed!

Condition juz good rite! eh, bak sini duit,
aku nk tukar disc brake!

Part nieh Pakcik aku pernah bising dulu...
1st time kate'y tgk "getah makan besi"
aku pOwn x paham! aptb

Sila abaikan gambakaki
Tgk benda nieh....t'igt lak.....dulu, ms kecik2, sebelah umah aku, bengkel kete! so, suka main benda nieh......pam kasi tinggi, pastu berdiri atas yg bulat tuh, pastu turunkan by paddle tuh! hehe....sweet memory rite!


Kasut cinderella dah kepam! *putih* ssh nk jaga okeh!

Verangan sementara tggu myCar dpt rawatan......
Nk re-tinted kete......nk amek hitam ker @ gold-dust?
Tayar mcm x brp lama lagi dah nk kene tukar......sO, mcm santekkk kot klu masuk rim 16"...hew hew hew....eh, lagi SEMAT klu masuk 17" kan.....cnfirm syokkk banget layan corner! *owh heaven*
Then, nk psg wind cover....
Hurm.....wut else......lampu!.radio! masuk momo rare gak kan! haha.....
Tp kan, cer kenang2 balik, aku nieh x pandai betul nk b'syukur......
Dah elok2 ader kete, nk tukar sportrim bagai, cer tgk org yg x de kete tuh, wilex jer naik bas! cer tgk org yg pakai kete tecik2 tuh, wilex jer berhimpit bwk anak segala bagai! Nieh aku....kete gedabak! naik sorg! Lg x nak b'syukur...... *Mode=insaf*......automatik mode verangan terbang di bawa angin....




3 comments:

  1. ko g kdai tayar yg kt petronas tu ke?
    aku yg slalu ajak ko teman kan...ko xpenah ajk aku pon..hm

    ReplyDelete
  2. a'ah.....lor, td unexpected! unplanned....& segala mcm un lagi! adehhhh....no worries lahhhh, aku dh biasa! hew hew hew (Liza marah aku gelak cenggini)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...