Thursday, May 10, 2012

Biografi Agung

Mode: Kiter kater, kiter nieh umat Nabi Muhammad SAW.....Kiter kater, kita rinduuuuu Nabi Muhammad SAW.......kiter kater, kita cinta Nabi Muhammad SAW.

Tp, adakah ianya  hanya sekadar kata2? Tgk balik di sekeliling kiter......klu betul kiter cinta Dia....apa bukti? apa benda yg di sekeliling kiter yg boley mengingatkan kiter kpd Dia?

Sekadar muhasabah diri...kiter terlalu banyak berkata, tp tiada tindakan! it's nothing! terkadang, kiter terlalu m'agungkan tokoh dunia, tp...Tokoh Sepanjang Zaman? ader kiter nk amek kisah sgt? ader kiter amek tau pasal sirah Nabi? Perjuangan Dia camner?

Adeh.....beria nk bangga beli buku Dr.N (bukan nama sebenar)...harga RM100! siap upload kat media sosial.....dgn bangga kater dah ader buku tuh........buku pasal Nabi, ader rs nk beli? ader rs nak baca? Padahal, rege Rm 50-60 je pOwn, ko dah boley dapat hape! haih, cakap byk pOwn x guna....

Aku bukan aper, sekadar nk muhasabah diri.....kekadang, aku nieh pun lupa gak! leka gak! asek duniyaaaa jerk! akhirat? ke laut!

Ok lah, aku nk rekemen 1 buku...pada aku, worth it sgt klu ko beli.....rege lebey kurang 60 hengget jerk. Byk gamba2 menarik! guna kertas yg berkualiti! i loike sgt (juta2 punya like)....cara cerita disampaikan pOwn, sgt sempoi! buat kiter x jemu nk baca....

Alhamdulilah! rezeki buat aku! akhir'y, dapat jugak

Thanks kak Yus, tlg belikan!  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...