Sunday, May 6, 2012

N3 di pagi ahad

Mode: Mata x nak tido dah...ouch, u did a good job!










Aku menaip dgn penuh berhati2....haih, klu hapdet N3 thru ipad kew, x dew la perlu sebegini...ye dak! *stop verangan x tentu pasal!

currently, kat umah mySista....x mO bising2, kang terkujat lak dia tgk aku pepagi da duk depan pc hapdet N3....eh, hello, hr ni ahad lahhhh! jam rosak kew awal sgt aku bangun! huh~bagus2! mata mcm ni yg aku dambakan dr dulu....*kurang tido....heh~

byk n3 yg aku nk hapdet sbnr'y....tp sume tuh hanya boley dibuat thru may lappy.....psl, all the pic yg berkenaan ada di sana.....or else, masih di dalam henset! so, lappy tu jerk yg boley extract data dr card reader hs (poyo sgt pakai word extract kan)....psl, wyre nk transfer data ntah mana2....so, tggu jew lahhhh.....tu pOwn kerajinan utk melepas gian di blog ntah ke mana menghilangnya...huhu....

Tu jela pagi ni....jom pi cari bekpes!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...