Monday, May 7, 2012

Kumao Si Kecil Biru~

Mode: berattt ht nk tinggalkan myCar & driving kete lainnnnnn....uwaaaaa

Since myCar x sehat lagi, mySista suh bawak dulu kete dia......alamak, berat'y hati nk bawak......lain rasa'y...al-maklum, bukan rete sendirik!!! takuitttttt....kang klu tercalar ker, hape ker...x lena tido malamku tahu! heh~

Melayan auto-car, ok gak! tpppp, bg aku, a bit boring! pasal statik jerk! keh keh keh...pastu, mcm bersopan jerk rasa'y bawak! tp, akak aku cakap, laki dia bawak lagi sopan dr aku! heh!!!


5hr melayan si kecik! huhu.....hari2 bertanya khabar myCar..alahaiiiiii, winduuu banget sihhhhh!!!!
Pape pOwn, TQ kakakku.....kerana meminjamkan keretamu kepadaku~hew hew hew

Ok, si kecik biruuuu, meh kita mandi dulu sebelum kamu kembali ke tempat asalmu~eceh


Sportrim & tyre nieh wat aku x lena tido..haih
Kumaoooo.....kerana berkhidmat utk aku selama beberapa hari...... :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...