Friday, May 9, 2014

Tertutup lebih terpesona!

Mode: Im Trying Mybest

Bukan senang nk berubah, yes i admitted it!
Dah berubah, bukan senang nk istikhomah!
& di kala kita tergapai2 nk berjalan lurus, tiada yg memberikan kata2 semangat utk terus berjuang, bahkan tanpa rasa segansilu kpd sang Khaliq, perubahan kita dipandang remeh!
Allah hu Robbi....
Tangga2 ini yg cuba aku daki dari satu anak tangga, naik ke satu anak tangga. Tapi, penyudahannya, aku x tahu di mana? adakah aku akan di panggil 'kembali' sebelum aku sempat melangkah lagi atau aku 'kembali' tanpa dapat melangkah ke mana2.

Jika ada yg terkurang atau terlebih, maafkan aku yg serba kekurangan ni...jgn salahkan tudung bidang 60 yg aku pakai! jgn salahkan stoking yg menutupi kaki....waima, aku mohon, jgn salahkan solat yg aku buat.....juga kpd Kalamullah yg aku teliti...jangan, tolong jgn salahkan semua tu....tapi tolong salahkan diri aku sendiri

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...