Wednesday, September 24, 2014

Aku Suka Kuceng

Mode: Kuceng kan binatang kesayangan Nabi SAW

Aku suka kuceng....
tapi laki aku x bagi bela...
akak aku x bagi bela...
sbb durang ni tau aku x rajin...
kang kuceng tu sape nk taking care....
kang kuceng tu berak rata2 sape nk kutip...
kang klu umah chaos, hati aku jugak yg sentap....
bilik air x bersental pun aku boley tarik muka suh laki aku sttlekan sbb turn dia....boley tengah2 malam aku majukkkkk cakap x leh tido sbb bilik air koto! haha
sape mampo ada bini saiko mcm aku ni!?
pastu laki aku yg br blk kj mlm, baru baring nk tido, dia bangun g buat air nk tahan mata ngantuk....pastu dia pi sental bilik air! tengah2 malam ok!
pastu bini dia rasa bersalah, tp dalam ht suka bila bau ajax tu kemain banyak laki dia curah! haha
ok lah, aku mmg saiko, tu sebab x leh bela kuceng!
tp aku suka kuceng comel2 je
kuceng cantik2!
yg x comel x suka!
sape mampo camni??!

kla, malam ni tido nak mimpi british short hair! tapi klu x de 2-3 k booo layan!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...