Tuesday, September 2, 2014

Sambal Udang with Bread

Mode: : Tajuk N3 haruslah kerlass mcm omputih

Sekali upload pic, udang campo petai, huh x boley blah! kampong girl sgt!! haha....actually aku dolu2 mana makan petai. X dela x makan terus, pernah la makan, tp x dela tercari2 atau pun mcm addict ke tertanya2 x de petai ke....ha gitew~ Hari tu masa tgh berpantang, balik umah mil aku, dia wat sambal udang petai. Ni yg jenih kulit petai dia letak sekali, tp rebus kejab. By that time konon2 nk rasa sikit laaa, tetiba terambik la jugak petai nye....& bila makan ngan nasi, mcm boley tahan jeee.....mcm best jeeee....hehe! klu kt umah aku, mak aku mmg jarang la nk letak sekali petai nieh sbb tau aku x makan! klu letak pun, aku mmg x amek petai tu! haaaa, konon2 bandar sgt! mcm good jerk! Tapi nieh lepas kawen, petai nieh pebret laki aku! asal g pasar je, dia duk usha2 petai tuh.....hr tuh beli jela, wat sambal udang petai.....so, lately mcm dah jadi rutin plak! haaa, blasah jerk! but, nk bg remind kat org2 yg tgh berpantang, jgn gatal2 nk makan petai ms tgh pantang yeahhh! angin woi! nti sakit perut, padan muka! sbb aku dah kena!! haha....pastu hr tu g umah mak usu aku, ada buah salak, aku makan laaaaa.....malam tu terus demam okeh! sejuk satu badan, tp laki aku rasa badan panas! haih, jgn wat hal.....naya2!


Hari tuh makan sambal udg petai nieh dgn roti, kira boley tahan jugak la aku masak *tddmka masuk bakul angkat sendiri.....so rasanya klu aku bukak kedai makan n selit menu sambal udang petai makan ngan roti, mesti pemes kan.....verangan x sudah2, kbai


1 comment:

  1. Diet ko mkn ngn roti??? Omputih sgt tokak jolobu..hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...