Monday, September 1, 2014

Merdeka 57

Mode: Di sini lahirnya sebuah cinta

Cuti 3 hari....yayy or nayy? Dapat cuti 3 hr, kejung jugak aku ni duk tido-makan-tgk tv-ulangbalikbenda yg sama! haha, awesomeeeee! Since laki aku keje plak ct panjang nieh, so aku jadi jammed! Dah jadi bini org nieh tetiba macam x reti plak nk kua jalan sorang2! Klu dolu2 ms bujang, ader aku kesah?? watlekwatpis je tetiba dh kt KL....tetiba dh kt Jusco...tetiba dah kt mn2 ntah...ngeeee.
Awal2 lagi laki aku dah offer suh aku blk kg, sbb dia adalah tidak sampai ahti nk tgk aku duk kat umah je ct panjang2...siap nk anta aku blk hr jumaat & isnin nti dia jemput balik.....tp aku rasa x sedap hati la plak....ko pehal nk balik kg, laki ko kj kannnnn! & mak aku pun dah warning awal2 x yah balik! tsk! tsk! sampai hati mak! sampai hati.....x pe x pe! tanak kawan! eh, tetiba kannn...haha
Aku nieh well known mmg kuat tido! ala, sesape pOwn yg kj opis hour mcm aku nieh, klu dpt weekend mmg heaven la kan! tp ct weekend nieh mcm x boley blah sgt smpai aku pun dh rs byk nyeeee dah tido! haa, boley? ntah pape je buat! padahal malas giler nk wat pape...nk kemas umah segala bagai! malas sgt! ohh tolong!! pastu kainbaju byk nk kene basuh, tapi malas jugak! camner? haha....dah tgh2 malam rs mmg mata x mo tido, br terhegeh2 nk masuk baju dlm mesin basuh...haha, bia la aku nk basuh bila pun, x de sesape kesah pOwn kannnn.
Pastu x de keje, duk inai jarijemari.....pastu nk senyum pOwn dah x koser....! haaa, nampak x tahap kebosanan dia tu camne! ahad ptg br kua g makan....ngeeee....br la rs hidup sket! pOwn boley kannn....sabojela laki aku dapat bini cenggini~ hihu




Selepas 45 Minit















^

























^
























^

Inai nieh klu lama2, wane jd x sekata...pekat kt pangkal kuku
cair kt hujung kuku! haisyyyy

Pastu comot! siap ada yg kene kulit tu....sabojela.
Abaikan jari gems! 











2 comments:

  1. Aku kjo opis hour gak..mno do wekend asek nk tdo.. #aptb haishhh..ko mmg hobi ko tdo..knnn

    ReplyDelete
  2. ko bkn kejo sgt pOwn....aku all out working! huhu....aku weekend mmg relax2 duk umah....ko len la tiap2 mggu blk kg! haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...