Sunday, September 11, 2011

My Raaif

Mode: Mcm nk cr nama utk anak sndiri....bl abg aku sebOk2 nk letak apa nama anak dia!

Alhamdulillah, bertambah lagi umat Muhammad! My SIL, a.k.a sister-in-law, merangkap bini abg aku, da selamat melahirkan baby boy....nama dia Muhammad Rayqal Raaif! ape ntah makna dia abg aku ckp td, aku x amek port sgt pasal ralit kacau baby tido! hehe.....br td aku berkesempatan nk tgk, psl lepas lahir hr tuh, baby msk nicu...nafas dia cepat! tp, alhamdulillah, ptg td da kua.....so, aku pOwn dapat ler tgk setelah 3 hr menunggu!

merah2 pipi dia aku kerjakan! hehe

Seronok jerk tgk dia tido! aku kacau2 pOwn x mo bangun! makcik dia nieh pOwn satu, mai tgk malam2 kenapa? hehe....al-maklum, dia kua da lewat ptg td....kebetulan aku poser hr nieh...so, lepas iftar, br gerak! eh, pipi dia mcm sin chan kan! montelll!!! tp, x heran, psl pipi2 anak buah aku mmg mcm ni ms br2 lahir...x caye, nti aku upload pic anak buah yg lain!

berkerut psl aku pakai flash capture pic nieh!

Aku mmg suka wat jahat dgn budak2 kecik! nieh, time dia sedap2 tido, aku duk sebOk amek gamba dia...hehehe...sampai berkerut2 dahi dia...padan muka! sape suh pipi tembam sgt! 

My cyg-Kerry!! anak akak...tgk pipi dia!

Betul x bila aku ckp td, yg anak2 wah aku sume pipi mcm sin chan! pic abg kpd Raaif, si Rayyan, aku x jumpa carik plak! ntah mana2 aku letak dlm lappy nieh....so, aku upload pic anak akak aku jerk...


sO, nk pesan kat diri sendiri, tok sah duk gatai nk sebOk2 carik nama baby plak! dah x de keje lain kew? huhu.....bak kater abg aku, calon pOwn x de lagi! cett~

eh, aku hapdett entry nieh....udah ketemu sama gambar'y Muhammad Rayyan Reyzal.....nah!! aksi tido si Raaif, sm mcm aksi tido abg'y! hehe

Rayyan! skrg nieh ligat giler berjalan sana-sini x hengat dunia! SGT lasak! adoiiyai



2 comments:

  1. ape maksud muhammad rayqal raaif?

    ReplyDelete
  2. Rayqal x de maksud....raaif tuh ader maksud, my brother told me once! tp da lupa lahhhh..... :P
    nti da igt balik, i let u know k!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...