Wednesday, June 6, 2012

Orked

Mode: me x suker orked....me suker rosesssss......klu dpt roses, me akan lompat tinggi2x..ngeh2x

Orked owh orked! nieh along aku punyer cerita! HBN yg lagha penuh dengan pengisian rohani hr tuh, along aku boley plak suh aku belikan orked.......dia bc dlm paper, kater ader jual orked! padahal aku pi meround keliling wisma bapak aku, eh silap....wisma tani, x de plak aku jumpa orked! aku redahkan ajer.....padahal mmg dlm ht x teringin langsung nk pegi program2 maksiat yg penuh dgn pengisian rohani sebegitu! how damn (dah habes sopan word nieh aku guna berbanding apa yg mereka persembahkan utk para belia), bila ko tgk budak2 muda-mudi belia remaja, bersenang-lenang bercampur lelaki pompuan......ms aku tgh jalan, tetiba ader budak giler main kejar2 pastu slumber badak boley kiss pp pakwe dia....mmg macam tutttttt! Allah hu Robbi! time tuh aku x terkata, terus tundukkan mata ke bawah! nk tegah, x mampu....crowd depa ramai sgt! siyes sgt menjelekkan!!! then, yg kpop paddlepop tuh......punyala seksi! mak aiiiiiiii! sedey giler time tuh! terang-terang pesta maksiat depan mata! that's why aku lari balik umah akak aku.......buat'y Allah timpa kan bala.......dgn aku2 sekali kena! ye dak! *takkan tu pong x nampak lagi bro??

Eh, tetiba kelaut plak jejarijemari aku melencong! anggap jer tu iklan! iklan live aku tgk dgn mata kepala aku sendirik! eh, annoying!! disgusting!!!!! bluwekkkkkk!!! please jgn buat lagi pesta lagha macam ni boley dak! tolong jaga sikit belia remaja dgn penerapan rohani berlandaskan islam boley dop??

Okeh, back to orked! aku mencari orked di HBN, juz round Wisma Tani jerk...aku pegi da malam...psl ht, diri & fikiran bergaduh sesama sendiri nk drop by ke x? yg aku jumpa sepokok dua orked hiasan ade laaaa....but not for sale!

The next day, alang2 dah lalu kat jalan ke Damansara (jalan belakang thru kg. melayu subang), singgah lew kat nursery......homaiiii....masyaAllah, tetiba rs mcm nk beli satu nursery! wakaka.....santekkk2 kot orked'y......dah jd rambang mata! huhu......hasilnya??? sila scroll down! maseh~


>>





                                           <<




                                                                                         >>



<<







                                     <<









                                                                                                    >>








<<










                                   >>




                                                                                                        <<








> ((('>  eh, ni ikan.....hehe








tara~






adeh......x cukup tggi lagi ke kete haku?

bersabarlah pokok! perjalanan lebey kurang 2 jam lebey jer~

"The shy purple"....psl yg ni rendah skit berbanding
2 pokok orked "x hengat" yg duk blkg aku....
awat nama dia "orked x hengat"? psl dia tggi sgt!

Ini bukan pokok dr lua okeh.....ni pokok dr dlm kete haku...
sampai cucuk2 pipi ai tahu! haih....




*Kerana Along, ku turutkan....it's cost rm25 sepokok! tp, ting-tong-ting-tong...dapat lew rm22 sepokok!



















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...