Wednesday, June 27, 2012

Salahkah aku utk berkawan?

Mode: Maybe aku perlu lebih berhati2~

Khusnuzon~bukan aku x cuba, aku cuba.....in wut ever reason, benda nieh yg aku akan cuba dulu....berfikir yg baik2 sahaja~tp, sumtime, al-maklum lew, aku nieh manusia biasa yg goyang iman, iman yg lebih nipis dr kulit bawang.....kekadang, timbul gak rs x best...rs sakit hati...rasa marah...etc

For those yg dah kenal aku sgt2, maybe durg akan faham mcm mn aku sbnr'y.....aku sopan? hehe~ actually, still trying lahhhh.....nk berubah bukan boley terus semua2 kannnn...kemonlah, haruslah take time!

Friends...pada aku, ramai kawan ni syok! sbb, bila kiter dikelilingi dgn kawan yg best2, rs best lahh kan! aku x reti nk describe camne......alaaa, sng citer, cuba ko duk sorg2, haaa...best x? kang nk citer2 pOwn, x tau nk citer kat sape.....yela, sumtime kiter nieh klu rs dah overload, mesti nk story-mory kat sesape kannnn....for sure dalam list tuh, kawan mesti ada...ye dak! & sincerely to say, aku sebenarnya x kesah nk kawan dgn lelaki atau pompuan....klu durg boley accept aku sbg seorang insan biasa yg byk kelemahan, aku ok jerk! sbb, pd aku, kawan ni simple! which is, time senang ko ada, time susah pOwn ko ader! that's wut fren for!

But lately, aku mcm sedey lahhh.....curious....frust pOwn ader.....aku rs kepercayaan yg aku bg dah hilang ntah ke mana......yg mana, klu sblm ni aku da anggap sbg sahabat, tetiba perkara mcm ni come-out....& aku x tau, kenapa perlunya jd benda2 cenggini.....padahal, dah bersahabat lamaaaa, & i'm wondering, x'n la x boley kenal aku lagi...x'n laaa x sayang aku sbg seorang sahabat....Allah hu Robbi! Wallah hu'alam.....

Pada aku...apa pOwn yg sahabat kiter buat, klu baik, kiter bg galakan....klu x baik, kiter akan sound direct! & sama jugak, klu kiter boley terima, kiter akan cakap.....& kalau kiter x boley terima, kenapa x boley nk faham? Serius, rs ukhwah persahabatan itu dah bertukar kerana peristiwa itu....atas segala apa yg aku dah lalui...& till when nk stick mcm ni? & ke mana sifat belas kasihan menghilang pergi?? Aduhai sahabat....kenapa perlu jadi sebegini......yg akhirnya, my feeling turn to feeling yg x sepatut'y ada dlm ukhwah persahabatan!


.......aku sayang korg sejak 10 tahun yg lalu......kiter dah susah & senang sama2......apa pOwn yg terjadi, aku tetap sayang korg!

*Sekian.....i need to sleep...esok, insyaAllah ada appointment dgn Doc....doakan aku ok.....doakan apa yg ada dlm fikiran aku, salah sama sekali....






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...