Sunday, November 10, 2013

Jodoh, Allah yg bagi

Mode: Kalau dah jodoh, x kemana



Seriuosly, aku x pernah planned pun akan jd mcm ni. Dgn dia pulak tu...mmg jauhhhh dr kotak pemikiran aku yg waras ni. Tapi tula, klu mmg tu yg Allah tetapkan, larilahhh sejauh mana pun, akhirnya akan bersama jugak kan...eceeewahhhh~
Memang dr zaman aku study dl, aku dah set target nk kawen by 28. Why 28? owh, sbb myMom kawen ms umur dia 28. Heh~so, aku pun follow jer figure tu. Sbb mcm ok ler, at least sempat nk spend time puas2 dgn family before jd somebody wifey. But, life x delah semudah yg kita plan. Ada pasang-surut....& end up mcm dah give up & x nk pk dah pasal jodoh. Ada-ada, x de-x de...huhu, boley faham?
This guy come for all of sudden lahh...x expect pun!
Maybe jugak sbb doa dr kedua bonda tercinta. Mak dia mmg direct doa terus nama aku! huhu...& mak aku ckp, dia doa hati aku ni terbukak....alhamdulillah, akhirnya termeterailah janji utk ke langkah yg lebih tinggi.. hehe... #eh, tetiba terbukak pulak ahti kiter ni utk dia

Tu je nk citer...citer lebey2 wat penat aku type je....hihi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...