Saturday, November 9, 2013

Teka!

Mode: He's my schoolmate...classmate...& soon, he become my housemate...ok la, upgrade lagi, my roomate! :)

Aku x start jemput kawan2 sekolah lagi. Sebab aku x dapat bayangkan mcm mn kitorang akan kene kaw2 nti dgn budak2 skolah....adoiyai...disebabkan perjalanan kisah kitorng ni mcm sedikit drastik...no cintan-cintun...even still panggil kau-aku sampailah mak dia tegur, then br cuba tukar kepada panggilan saya-awak gitew~ haha....kelu lidah aku nk kene tune balik! adeh~ada yg tersasul, maafkanlahhh yer

So far, sampai skrg ni...lebih kurang couples of week je lagi, mmg budak2 skolah x tau pun lagi yg aku nk kawen dgn dia! haha...kelaka kot. Ada la 2-3 org budak kelas yg membuat tekaan....tp 2 je yg betul...the rest, salah teka!! haisyyy....x pelah korang, next week aku create event thru fb ok...

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...