Tuesday, November 12, 2013

Ku DI Dalam Dilema

Mode: uhhh, hati aku x kuat! ambiklahhh menang Mark susahnakeja aka pengasas pesbuk!

Khamis minggu lepas, aku dah selamat pos beberapa keping kad. Tu short list lahh...overall, x de pun pos lagi....sbb event x wat lagi...cemaneeerrrr nk mntak alamat bebudak nieh....adoiyaiii! pastu ada yg bg alamat, dalam message pesbuk! pastu pesbuk x activate lagi!!! acanerrrrr tu?? huhu....
Pastu cemana nk follow up ngan cikgu2 skolah ngan lecturer2 poli yg aku dah pos tuh...ngeeeee....ye! ye!! aku mmg bijakkkk! bijakkk sgt kannn!! kahkah.

So, klu nampak2 idop balik akaun pesbuk aku tuh, anggap je aku terpaksa rela hokehh! haha....ayat nak menang saje...



Pastu kan...td tepon mak! Hari tuh dah janji dgn pakcik aku nieh, nk ajak dia balik melaka kt kg mak tu...sekali, mak ckp pakcik tu x dapat folo!? haaaa?? pastu mak tye aku....."tau x nk g Lubuk Cine camne?"...haha....mak tanye salah org okehhhh! betul2 salah org! mak siap suh aku cari GPS! haha....aku rs nk gelak smpai mata nieh tetido!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...