Wednesday, January 22, 2014

Basikal

Mode: Beskal Lipat on-the-go

He surprised me!!

Actually, lepas kawen nieh, dah beberapa kali dia tanya..."nk beskal x?"
Tapi aku nieh jenih wat dunno....dalam hati, otak & kepala aku cakap...."tunggulaaa gajiiii....nek beskal boley pospone lagi"
Pastu tanya lagi.....aku diam2 lalalala lagi...
Till one day, balik dari opis....badan penat2....mulut ade moncong2 sikit, mandi-g masuk bilik solat! done asar, gantung telekung belakang pintu, bukak pintu bilik solat...tetiba hati mcm terpanggil nk g jenguk2 bilik tengah tu.....
Pastu... #eh #eh....mcm ader something je.....terus muka senyum! haha...mcm vongoks pun ader...haha...ader makhluk kat dalam bilik ni tau x! mmg dah lama aku nk beli makhluk ni....tp x terbelibeli...haisyyyy...punyalah dah banyak kali laki aku tye, rupa2 nya dia dah moving next step!










>

Pastu aku tye...bila beli? beli utk sape?? *buat2 tanya dgn harapan dia jawab mmg beli utk aku




>
















Ok2, jawapan yg aku jangkakan....








>






>







>









MyGreen monster
I'm ask him..."kenapa beli beskal ni?"
Dia cakap, hr tu ms g Penang, dia tgk aku tgk org men beskal x berkelip2 mata...huhi....
dush2x konon2 pukul diri sendiri, kenapa aku x reti control the emotions heh? ohmai! malu kot kat laki sendiri! haha

So, dah ada beskal depan mata, main kayuh2 beskal dalam rumah! ...mcm bebudak sgt!!
Pastu mcm pelik je nk men beskal sorang2 kan....
Ok, dia beli another 1.....so x yah gaduh2...sorang 1!

Beskal boley lipat! smart!!

1 for me, 1 for u

To my Dearly Hubby....TQSM #lebiu

Guys, bercinta lepas nikah is awesome! we share buat benda yg kita suka sama2....main beskal sama2.....& x yah nk takut2 g cycliing malam2 pasal skrg dah ada bodyguard! haha....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...