Thursday, January 9, 2014

Fraser Hill

Mode: Short Trip

Another surprise!
My Hubby cuma cakap "amek cuti 2 januari"
Bila aku tanya, x nk jawab! dia suh amek je.....
hurm...hurm....hamba yg menurut perintah duhai Zauj!

Tara....
Dia tau aku suka tempat yg sejuk aman damai...
walaupun dia akan demam & easily got flu kalau duk kat tempat2 cenggini...
but, kerana wifey, dia turutkan...gitew~

Actually, aku x tau pun dia book tempat ni...
till beberapa lama nk g tu, br dia cakap...dia ada booking bilik kat sini...



Perjalanan ke sini sungguh terrible!! adeh~my head is very spinning the gasing u know! Lepas dah jadi wifey ni, lalu jalan yg x berapa nk lurus sikit, aku dah pening! maybe aku x imune lagi jd passenger! dl belasah jd driver kona sanasini x hengat dunia! dah sekarang, amekkau padan muka aku! 
Tapi bila dah sampai, rilex2, baring2...mandi segarkan badan..hirup udara segar....tara....aku dah ok! hehe


Nite at Little England. When i said it was 20degree, my asben x caye! dia cakap rendah lagi...sebab dia x leh tahan kesejukannye! Hari tu ms kat cameron, dia relax lagi pakai tshirt & short! kat sini, x boley blahhh! siap baju 2 lapis gitew~


Rumah persekutuan Fraser Hill....ada 2 bungalow...luckily, dia dapat booking 1...even date very the penuh all the time..


Masa tuh, ada 4 family klu x silap stay sama2 dalam bungalow nieh....bilik ada 10 kot...besar giler!

Hall! eh, selesa sgtttt klu nk bawak 1 family! TV siap astro okeh


Fuhh....lawa!

Bilik Kecil yg besar nak mam!


Dapur Kering

Ruang makan

Restroom dalam bilik

Dapur basah

BBQ & Playground belakang umah

Area Foodcourt

Eh labah2 nieh x sejuk ke?


Thanks for the short trip for my birthday Mr Hubby!
#Love #Lebiu  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...