Wednesday, January 8, 2014

Happy Birthday To Me

Mode: Alhamdulillah..Allah dah bagi hadiah in advance 24 hr sebelum birthday aku tahun ni....Teman dunia akhirat, insyaa Allah...

12am on 30 dec, my hubby dah wish....thnks sebab tahan mata utk tunggu 12am....#Love
Dia seorang yg punctual...sebab by the next day dia keje pagi....so as usual patutnya dia akan tido by 10pm! sharp!! but that day dia drag till 12am...owh owh #Love

Masa nak g keje, aku dah mamai2 anta dia sampai pintu....pastu dia tanya..."office tingkat berapa?"...
pastu aku x koser nk jawab sebab dia br je g opis aku hr tuh...takkan dah lupa??!! haha...

Pagi tu aselehe (geng Poli) si Eny, wish birthday thru fb....pastu dia mintak alamat nk pos hadiah kawen.....

Selang beberapa jam, ada org courier call aku....dia suh aku tunggu bawah opis...dalam hati aku, terus pk hadiah kawen..."eh, cepat pulak hadiah eny sampai"....nampak x kebluran aku di situ! kahkah...

Bila aku da turun bawah opis....mencari2 budak courier tuh...br aku terpk..."nieh mesti keje laki aku!"....haha..

Dari kejauhan aku dah nampak budak tu! & sebelum aku nampak budak tu bawak barang apa, dalam kepala otak dah terpk 2 benda.....


>>







<<








>>









<<






apa dia bagi erk?
roses? yg hari tuh pun x habis kering lagi!...
so? wut do u think?? cake maybe??






>>









<<










>>








Aduhai suamikuuuu...
Dahla we all busy the whole week....
attending his cousin punya wedding...
& we have been at Johor from friday till sunday!
But, on monday morning, sempat lg arrange benda ni for ur wifey....#Love

Malu giler kot nk bawak roses ni naik atas! sebab besar!! x leh nk sorokkan kt belakang badan aku etc! sebbek hr tuh x ramai yg datang opis! depa beramai2 amek cuti hujung tahun! huhu...

"To: MY LOVELY WIFE

HAPPY BIRTHDAY SAYANG...
SEMOGA PANJANG UMUR DAN 
HUBUNGAN PERNIKAHAN KITA KEKAL HINGGA KE SYURGA

From: YOUR HUBBY" 

Till then, wut do u expect me to feel bila dapat roses & hubby bg ayat macam ni?
#LoveIsInTheAir

Terus masuk insta & FB....& dia terus call time nieh...dia cakap....alhamdulillah dah sampai!

End office hour, balik umah.....badan penat! need some rest! pastu tgh belek2 roses, dia ajak pi makan cake! and i said, nanti laaa....penat *dalam otak pk, malasnyeee nk keluar...nanti2 la kita makan kek!
Rupa2'y, dia dah siap beli kek! nyway, dia x bg share kek ni kat public, dia ckp, kita2 je yer...tp aku is excited! nk share jugak!!!! later on aku backdated bgtau laki aku boley dop? heh!





He said, Secret Recepi too big for us....
Its ok my Dear! #Lebiu


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...