Tuesday, January 21, 2014

Petua Hilangkan Batuk

Mode: It's really work, boley try

Aku nieh spesis yg mudah sgt batuk.....which is klu dah kene tu, mmg take time nk bagi hilang! haisy...ubat da makan macam2...dahla ubat batuk tu buat aku mamai2 kan...so sila jangan salahkan mata aku yg kengkonon kuat tido...padahal tu asbab aku makan ubat batuk tahu! huhi~
Klu utk diri sendiri, mmg dah imune lahhh dgn tahap batuk kronik yg sampai nk terkeluar anak tekak! pastu klu dah tekak sakit perit, confirm2 kepala pun sakit. Adoiyai...
Kebetulan hari tu encik asben off...time nk tido tu dah siap makan ubat batuk....tapi mcm x de kesan langsung....terus dia x jadi nk tido. Aku nk bukak mata pong da x leh pasal ubat batuk tu is very the kuat! huh...padahal time ni aku rs tekak mmg mcm nk keluar dah....
Pastu aku mcm terdengar dia kat dapur buat hape ntah....pastu sedar2 on off dia baca something & sapu mende ntah kat leher aku....pastu lega sampai ke pagi! & dia jd nurse swasta sampai kul 3am, br dia tido...monitor kate'y!
Esok'y br aku tye, letak apa? owhhh...bawang putih tumbuk2 pastu letak myk masak skit....selawat 3x, letak kt leher...siyes leher rs sejuk jerk....
owh, aku x penah try pun!

So, boleycubatrytest okeh~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...