Friday, January 24, 2014

Time Management

Mode: Cemana la durang setting kan time eh?

Lepas dah kawen nieh, aku x nafikan aku x berjaya lagi nak manage time dgn baik! sbb dulu2 hidup sorang2 kan, main blasah je aku nk wat apa pun! but now, seems like, x boley la nk wat pape ikut sukahati aku jerk!
Br hidup 2 org dah fenin nk wat itu ini....but Alhamdulillah, encik asben selalu jadi assistant! heh..nak2 plak time masak...TQ myDearly Hubby!


Eh aku x tau lew...secara ikhlasnye mmg aku akui lah aku nieh x berdisiplin! so, no wonder lahh kan....lambat! tu dah mmg sinonim dgn aku kot! tu pasal Tuhan bagi aku seorang suami yg sgt berdisiplin! hahaha....jenuh lahhh dia duk menunggu! nyway, bersabar ye....gimme time to adapt!
How time flies soooo fast, blog ni pun dah mcm brsarang x berusik!
& im thinking, cemanalah depa yg dah ada anak suploh, still boley buat n3 everyday? huh *lappeloh



Okokok....aku cuba jadi smart cenggini! time management! phew~ bukan senang oi! jom wat jadual gitew~*dalam mimpilahhhh....

2 comments:

  1. da alma x jenguk blog ko..blog aku pon besawang..hehe
    anyway..congrat on ur wed's..and Alhamdulillah...there's someone with u now,,yg bole jaga ko..sakit pening ko..semoga sentiasa sihat..bertambah sihat..bertambah gumok hahahaha

    ReplyDelete
  2. eh lupo..padan muko kna set time management baru..hahahahaha
    klu xxx..berjanggut nk tungguuuuuuu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...