Sunday, June 12, 2011

Intai-Intai

Mode: Aku bukan paparazzi mau intai-intai org!!!!

Makan ke melantak? itu aku kurang pasti...first time g tempat nieh....santekk!!! walaupun kat tempat yg aku x suka pegi sebab sebOk/jammed jerk, tp siyes x terpk ader tempat aman damai sebegini kat sini....aku klu area2 sini, mmg sah2 failed!!! tp, klu g tanpa gps pOwn, aku rs susah nk jumpa tempat nieh, psl kawasan'y atas bukit sket, & jalan heading to this location macam x meriah....ms my bro in law drive naik ke tempat nieh, boley lagi  aku ngan akak aku argue...psl mcm x logik sgt jalan'y...

Betul-betul tepi jalan besar!!
Hurm, seb baek gak jumpa....yg durg nieh pOwn ntah hapekejadah tgh perut lapar giler, nk g makan jauh2...tp, berbaloiii!!!! hehehe..... aku upload sket pic yg aku rs berkaitan!

Meja makan di sekeliling Tasek~nice

One table at one place~privacy

ader monkey kat sini! tp aku lupa bawak mater (spect)

Candle light dinner here? OMG

Tomyam.my B.i.l said, A+++

ikan msk hape ntah! tp best sgt! siyes nieh!

Ayam pandan & jari model yg nyebOk jew

air kelapa+laici=kelaci

tara!!!

Nite scenery

They play with the lighting!! gud job!
For me, boley try la....& harga boley tahan gak...standart makan kat kayu manis bukit jelutong & yang sewaktu dengannya...3 orang makan, habes RM 13+.++
Sekian dahulu destinasi jalan-jalan cari makan versi sejadahchenta~heheh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...