Monday, June 13, 2011

Nope!! itu bukan hobi aku~

Mode: Aku makan banyak biler aku stress....& boley jadi aku hilang selera makan bila aku terlampau stress....tp hr tuh berat aku turun 5kg..bermaksud? Aku sgt stress @ diet aku berjaya???

Macam biaser hr2 kat tempat keje, kadang2 ok..& kadang2 konon2 byk keje....eh, mmg aku banyak keje hape? aku bukannyer bos! setakat kuli batak gomen, of coz la kene byk keje kan..kadang2 keje yg x pandai buat pOwn da jd keje kiter.....x ingat slogan "Saya Yang Menurut Perintah"...siyes benci benor teman mendengar ayat nieh....huhu.yela, arahan bos, sesama manusia...bukan maen lagi, SYMP! arahan Tuhan x de pulak kiter begitu....yg ader, nanti kejab la...betui x? Hari tuh aku rs aku sgt stress....& kebiasaan bila x dapat nk control dah, aku akan menghilangkan diri dari tempat aku! & colleagues da paham sgt bila aku menghilang! Siyes bila telalu stress, akan automatik terjadi'y headache....itu boley tahan lagi, klu goes to mgrn! hurm, x leh nk kater hape.....mmg perlu melelapkan mata! & tolong jgn bising!....bak kater kawan aku, nk pi masuk bilik gelap! Yes, itu yg aku perlukan! After all, things will back to normal! trust me! juz need some time to rest my mind!
Kembali kepada cara aku menangani stress....klu dulu, kete akan jadi mangsa...mmg x sedar meter naek tiba2..huhu...al-maklum kaki sedap jerk menekan! Ha, amek 3 speed trap! Lepas tuh rs membazir gila2 membayar saman! & time tuh jugak rs nk menyumpah sape yg saman kete aku tuh! huhu.....okeh, cara tangani stress ini aku drop from my bad behaviour! Cara yg selamat, aku wat adalah makan! Lunch time kt opis, mmg aku x konsisten...ikut mood r....bukan ikut perut! kadang2 makan, kdg2 x! Tapi selalu gak bila konon2 x mo lunch, pastu da kul 3pm, tetiba rs lapar teramat sampai x leh wat keje! Time2 tuh gak kol pakcik kafe...."Pakcik, nak bihun goreng 1, kejab lagi saya turun!"....Hurm, diet x serupa bikin nama'y! Bila mengadap coding-yang-ntah-hape-hape-mmg-haram-aku-x-paham, mmg x yah tggu lunch time, aku da g kafe!! siyes, mmg x boley kater hape....hari tuh, konon2 stress, order macam2...siap amek buah segala bagai.....sekali, tgk wit yg bawak x cukup! hamek!!! wat muka seposen pinjam kat akak opis aku...ahaha, mengong! sO, nampak gaya kene drop jugak bad habit nieh! Tp, klu menjerit sekuat hati dalam kete time drive, best gak wO! aku X pernah wat! ngee

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...