Friday, October 14, 2011

Fenomena Ustaz Azhar Idrus

Mode: Jkkk post kat wall fb dia..."jangan pegi masjid hanya bl ustaz pebret kiter ader.....pegi jugak masjid, klu ustaz lain pun!"

~post by jkkk dlm fb....tp kat atas nieh versi ayat aku....psl, dah x jumpa post jkkk tuh! =D tp ayat nieh seperti terkena jugak kat aku! hehe.....alamak!!! bkn niatku begitu....insyaAllah, Dia maha mengetahui!

Hari tuh, alhamdulillah, kali kedua aku b'peluang folo ceramah ustaz azhar kat Masjid As-Salam...also known as Masjid Tasik, Puchong Perdana! 1st time aku dpt folo hr tuh, kt Meru, Klang.....dah tau kesesakan yg agak boley tahan ms kat meru dulu....so, kali nieh aku gerak awal sikit! Line clear lahhh! sistem parking, aku bagi berbintang2! psl teratur! x delah bersepah2 sgt duk main parking tepi2 jalan! tapi, yg dtg lambat tuh, sendiri mau igtlahhhh......yg ni aku rs lagi  pack org yg dtg...kt luar masjid, siap dah psg skrin besar.....& da siap bentang2 tikar...pasang khemah! persiapan bg menampung jemaah yg hadir....alhamdulillah.....ramai jugak yg masih mengingati utk ke majlis2 ilmu sebegini di rumah2 Allah! aku tumpang rs bersyukur! seronok, bila tgk sambutan amat memberangsangkan! klu nak msk'n sekali intipati ceramah tuh dlm entry kali nieh, mmg rs'y sampai subuh esok aku x habis lagi m'olah ayat! so, entry yg nieh, aku share pic jela erk.....pengisian ilmu, insyaAllah dlm entry seterusnya!

Ustaz Azhar br tiba selepas selesai solat maghrib b'jemaah.
Di iringi org kini-kanan-dpn-blkg! jemaah sgt packed!

Kaum muslimin yg membanjiri p'karangan ruang solat utama

Thumbs up utk sistem audio! Tv kiri kanan di ruang muslimat

Subhanallah! Penuh setiap sudut masjid!

Selesai ceramah....menunaikan solat isyak

Selesai solat isyak, ustaz azhar dikerumuni!

'Cameramang'

Jenuh nk b'salam wehh!

Di luar perkarangan masjid
*Dlm ht, menyalahkan diri sendiri....knp ms duk Dungun dulu, x pernah nk cari benda2 mcm nieh! pdhl, ustaz nieh wak sokmo ceramoh kat dungung tuh! beghak 66 lahh!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...