Saturday, October 29, 2011

Hobin jang hobin!

Mode: sambil2 tgk bola, aku hapdet sejadahchenta

VICTORY is definitely ours :)
Dah lama x tgk game cenggini....hehe...dulu masa kat opis lama, melayan jugek! jejak jugek kaki nieh ke stadium....haaaa, jgn x caye eh......then biler liverpool maen, pi lepak jugek kat mamak dgn budak2 sengal! seronok wut! dapat spend time together2 dgn kawan2.....& paling best, asal aku tgk jerk si setan merah lawan the reds, mesti setan merah kalah! hihi....but now, jarang dah nk tgk game2 camtuh...ye r, citer2 kt tv pOwn, jarang2 aku dpt spent time nk tgk....ni plak nk tgk game camni......bak kater akak aku, "x yah tgk lah...kan nampak aurat lelaki tuh"....aigooo, aku kater r aku rabun! tp, time game T-Team lawan Nismilan hr tuh, aku amek gak spect! psl seat jauh...bukan depan tv mcm yg aku tgk skrg nieh...ngeh2x!
adeh, terjerit2 dah aku sorang2 kat umah nieh! apsal susah no nk bolos gawang tganu nieh! mcm poyo jerk! pastu ngengada r player2 tganu nieh! WOI! 3x nismilan try nk shoot goal, x dapat! pergh! geramnyer!
sesambil aku hapdet, mata tgk ke tv....haha.....tu yg aku hapdet keadaan padang skrg nieh.....geram sehhhhh! haisy! but so far, tgk durg nieh fight jugek lahh....huhu! x dpt pi stadium pOwn, best gak per tgk kat umah.....leh jugak jerit2! jgn sampai kang jiran ketuk pintu umah aku, dahlahhh...hehe..sekian, melaporkan dari padang!.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...