Thursday, February 2, 2012

Fenomena Ustaz Azhar

Mode: @Masjid Negeri Shah Alam....

Alhamdulillah, berkesempatan lagi......mengimarahkan masjid Allah.....subhanallah......terasa kedamaian hati....tiada niat di hati utk menunjuk2 akan terjejak'y diri di sini....namun, hanya utk berkongsi rasa syukur.....sayu....hiba......& pelbagai rs yg tidak terucap dek kata2!

Ketibaan diri bersama insan tersayang di masjid ini, terasa mcm agak awal.....tp bila masuk jer tempat parking, terkujat kejab...psl dh hampir penuh....& kereta dah start parking kat luar2 masjid...padahal jam br menunjukkan pukul 6 ptg! Alhamdulillah.....penuh rumah Allah hr ini.....dgn kedatangan hamba2-Nya yg dahagakan ilmu......x kira tua-muda-lelaki-perempuan.....semua ada...




Tp dapat jugak aku parking dlm masjid.....line last sekali...hehe.....sayu terasa kt hati ni bila tgk org ramai mcm tuh...x tau nk cakap camne.....cuba korg pegi sekali majlis2 macam nieh.....br korg rs kot apa yg aku rs....& diri akan terasa rindu utk m'hadiri majlis2 sebegini lagi.....insyaAllah.....cblah pujuk diri utk hadir....

Ms sembahyang berjemaah ramai2.....bila makmun mengaminkan imam, terasa mcm aku bkn ader kt Malaysia....sungguh! mcm terasa indah jer hati nieh...even at that time aku duk sebelah tiang....& speaker masjid yg kat tiang tuh, x mampu nk membendung rs hiba aku...betul aku x tipu...
Bila habis kuliah, kat umah, dlm fb, mereka2 yg hadir pOwn berkongsi rs yg sama.....subhanallah......
Keluar dr masjid, kul 11 malam......tp terasa  mcm sekejab jer duduk masjid......kedamaian itu melekakan aku! sampai umah, bro-in-law dah siap tapaukan sesuatu as refreshment......hehe......sentap ai...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

For sure, akak ai lagilahh sentap kott! siap sebut nama laki dia kuat2....hehe....romantik lahh kunun durg  nieh! aku pedulik hape, yg penting, dapat jugek benda alah nieh segarkan tekak aku...hehe..tenkiu abg ipar!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...