Monday, February 13, 2012

Wut to do?

Mode: Ptg ahad, dah pk...nti kt opis esok, nk wat keje yg mana? apa? bagaimana?

Yup! aku mmg suka pk benda2 cenggitu! tp, cik Rose kater, "watpe pk...tu kan esok!"...haisy, x boley lah camtuh cik ros oit! kiter haruslah ader cita2.....skop kerja....bidang tugas...intergriti....bla bla bla....hapekejadah aku nk merapu-meraban tgh2 mlm buta nieh! eh, esok kejelahhhh....dah ni, awat plak jari-jemari masih laju melayan keyboard! haisy...cercitercerciter! aptb! (my lappy ajak aku bersembang, aku layankan jela....)

Mata mmg da berat! tp, for sure, x de makna'y akan tido dgn senang-lenang! klu aku turn-off lappy NOW, for sure, kejab2 aku tgk jam! pastuh duk gaduh2 dgn mata+akal fikiran.....duk calculate masa yg ader utk tido! eh, jelesssssss tgk org yg senang nk tido okeh! sgt jeles! faham!!!

wut to do tomorrow eh? shud be jd mcm last week kah! punya geram melayan filter yg ting-tong kejab-ok-kejab-x....dgn firewall email yg lembap sgt memfilter spamming! hadoiiiii, berangin haku tahu! dalam pada nk tggu email masuk, nk tau aku watpe? hah! layan!




































sah x de koje kan! haha!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...